Image and video hosting by TinyPic

07 March 2014

Basuh botol anak pun kat opis


pandangan dr meja opis harini.
sesak! haih! dgn botol susu pon hade.
dh tu nk buat cane.terpaksa.air kt rumah kena catu,
nk basuh botol kena pakai air banyak.takkan nk basuh gitu gitu jekan
botol susu anak.aku rasa xsedap lah pulak.

so pg td,aku hangkut semua botol,pencuci botol and brush dtg opis.
sampai sampai trus basuh kat pantri.bos siap tanya kenapa.
hahaha.aku ckp lah,air kat rumah kena catu.
huaaaa sedih kan.aku x pernah sangka akan dilanda nasib
begini.hahaha.drama sangat!

nk berak pon kena tahan,berak kat opis wei.
sbb syg nk pakai air kt rumah.kena simpan.selagi boleh simpan.
mandi pon limit.1 baldi sorg.basuh badan sikit,
then sabunnnnnn segala.then baru bilas.haih!
sabo jelah.

harini masa lori Syabas dtg hantar air,
aku sampai rasa nk nangis tgk air,
cuaca panas.air xde.sedih gila aku rasa.
tp apa kan daya,kena hadapi.
masih bernasib baik lg lah kita ni.
xteruk lg mcm org somalia.

tapi kalau princess,nmpk air,dia g cedok nya semua air,
keluar dr baldi.huaaa stress mak jemah.hahaha.

esok baru ada air rumah aku.huaaaa airrr airrrr~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. semalam dan hari ni ada air kat rumah, tapi esok dan ahad tak ada... lalalalala...

    ReplyDelete
  2. selamat petang drop here
    pagi tadi bz sangat

    ReplyDelete
  3. alahh sekapal ye kita takde air gak kat umah..sy siap tadah air minum kat opis..mementang dpt mesin air baru kat opis nih, ape lagik hangkut berbotol2 tadah air..huhu

    ReplyDelete
  4. esok datang keja bawak botol besar rara.sehari ambik sebotol..untuk basuh botol susu je..tak de la sampai kena angkut botol susu ke opis lagi..

    ReplyDelete
  5. senasib la kite. sy mandi berak n basuh botol kt ofis. kt rumah basuh gak botol pakai air tadah. mmg habis air utk basuh botol susu anak jek. masak semua pun x sbb nak save air utk anak je skng T_T

    ReplyDelete
  6. lahai.. kan.. takde letrik lagi ok dr takde air kan..

    ReplyDelete
  7. Memang terasa kalau ketiadaan air ni...

    ReplyDelete
  8. Alahai...susah xde air kan...air ni penting!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com