07 March 2014

Basuh botol anak pun kat opis


pandangan dr meja opis harini.
sesak! haih! dgn botol susu pon hade.
dh tu nk buat cane.terpaksa.air kt rumah kena catu,
nk basuh botol kena pakai air banyak.takkan nk basuh gitu gitu jekan
botol susu anak.aku rasa xsedap lah pulak.

so pg td,aku hangkut semua botol,pencuci botol and brush dtg opis.
sampai sampai trus basuh kat pantri.bos siap tanya kenapa.
hahaha.aku ckp lah,air kat rumah kena catu.
huaaaa sedih kan.aku x pernah sangka akan dilanda nasib
begini.hahaha.drama sangat!

nk berak pon kena tahan,berak kat opis wei.
sbb syg nk pakai air kt rumah.kena simpan.selagi boleh simpan.
mandi pon limit.1 baldi sorg.basuh badan sikit,
then sabunnnnnn segala.then baru bilas.haih!
sabo jelah.

harini masa lori Syabas dtg hantar air,
aku sampai rasa nk nangis tgk air,
cuaca panas.air xde.sedih gila aku rasa.
tp apa kan daya,kena hadapi.
masih bernasib baik lg lah kita ni.
xteruk lg mcm org somalia.

tapi kalau princess,nmpk air,dia g cedok nya semua air,
keluar dr baldi.huaaa stress mak jemah.hahaha.

esok baru ada air rumah aku.huaaaa airrr airrrr~

9 comments:

Farah Waheda Wahid said...

semalam dan hari ni ada air kat rumah, tapi esok dan ahad tak ada... lalalalala...

faizah muhammad said...

mak yg baca pun rs stress!!

Nurzakiah Hanum said...

selamat petang drop here
pagi tadi bz sangat

lovelywa said...

alahh sekapal ye kita takde air gak kat umah..sy siap tadah air minum kat opis..mementang dpt mesin air baru kat opis nih, ape lagik hangkut berbotol2 tadah air..huhu

diana said...

esok datang keja bawak botol besar rara.sehari ambik sebotol..untuk basuh botol susu je..tak de la sampai kena angkut botol susu ke opis lagi..

Norhazrina Abdul Hamid said...

senasib la kite. sy mandi berak n basuh botol kt ofis. kt rumah basuh gak botol pakai air tadah. mmg habis air utk basuh botol susu anak jek. masak semua pun x sbb nak save air utk anak je skng T_T

Shizan Syafik said...

lahai.. kan.. takde letrik lagi ok dr takde air kan..

ros_reeza said...

Memang terasa kalau ketiadaan air ni...

Alynn Mueez said...

Alahai...susah xde air kan...air ni penting!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...