06 March 2014

CPUV baru lagik!


hahahaha actually ni dapat masa hari isnin ritu.
dpt Visa Travel Happy ni.sonok nya.mmg happy pong aku!
org lain mst dh bersepah CPUV kan.aku baru dpt 6 tahun ni dh kecoh.
hahaha.biar lah! blog aku! hehehe.

ala aku bosan lah dgn cite aku yg ala ala kadar je ni.
bila lah nk update belog betul betul mcm dulu eh.
buat story panjang panjang.rindu sgt.

tapi xpelah.aku nk BW dulu.
lawat rumah kawan kawan dulu.
lama dh x g melawat korg =)

19 comments:

Sally Yatiey said...

Tahniah ;D

Nurzakiah Hanum said...

TAHNIAH

mOoN said...

tahniah ra...rezeki...sy ni xde yg hinggap pun..xpe la..

MG schmidt said...

waaa!!
banyaknye
cpuv MG ritu je lekat 1
pastu malu dh kot nk dtg ..haha :P

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah rezeki, congrats babe...

Nurfaezah Abdullah said...

syukur rezeki tu :)

fae pun tgh bw :)

FiZ said...

waa..seronoknya.alhamdulillah.cpuv sy xcapai seringgit pn lgi.apa2..syukur.

dalila said...

tahniah rara..
banyak tu~~

ct kektus said...

syoknya kak dah dapat cpuv tahun ni. kite ni cpuv nya tak mau lekat2 lah pulak .:D

wantie said...

alhamdulillah rezeki tu..

Mar Mansor said...

tahniah rara..banyak juga amount tu..

Sya Mimie said...

assalamualaikum kak..

waaa, bestnya dapat cpuv baru..tahniah.. :)
kita xde yang baru pun. yang baru creadit adalah..hehehe

syawalsimpsons said...

alhamdulillah rezeki

Fifi Nadhrah said...

seronoknye.. dari fifi.. satu pon takde.. hahaha..

Cho Zila said...

wow tahniah.. akak tahun ini memang liat nak masuk..

Amanda Suria said...

bestnya..akak satu pun xde lagi ni...sedih tau...

diana said...

hamboih..banyak nye...
mesti nuff sayang nih..heheh

Kelip-Kelip Mata Biru said...

rara..camne nk dpt cpuv tu??org xpenah dpt pun..ajar sikit..huhuhu

Love Razila said...

oklah tu...ada gak 6 dari i ni xder langsung...HAHAHHA. congratulations =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...