Image and video hosting by TinyPic

06 March 2014

CPUV baru lagik!


hahahaha actually ni dapat masa hari isnin ritu.
dpt Visa Travel Happy ni.sonok nya.mmg happy pong aku!
org lain mst dh bersepah CPUV kan.aku baru dpt 6 tahun ni dh kecoh.
hahaha.biar lah! blog aku! hehehe.

ala aku bosan lah dgn cite aku yg ala ala kadar je ni.
bila lah nk update belog betul betul mcm dulu eh.
buat story panjang panjang.rindu sgt.

tapi xpelah.aku nk BW dulu.
lawat rumah kawan kawan dulu.
lama dh x g melawat korg =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. tahniah ra...rezeki...sy ni xde yg hinggap pun..xpe la..

    ReplyDelete
  2. waaa!!
    banyaknye
    cpuv MG ritu je lekat 1
    pastu malu dh kot nk dtg ..haha :P

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki, congrats babe...

    ReplyDelete
  4. syukur rezeki tu :)

    fae pun tgh bw :)

    ReplyDelete
  5. waa..seronoknya.alhamdulillah.cpuv sy xcapai seringgit pn lgi.apa2..syukur.

    ReplyDelete
  6. syoknya kak dah dapat cpuv tahun ni. kite ni cpuv nya tak mau lekat2 lah pulak .:D

    ReplyDelete
  7. tahniah rara..banyak juga amount tu..

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum kak..

    waaa, bestnya dapat cpuv baru..tahniah.. :)
    kita xde yang baru pun. yang baru creadit adalah..hehehe

    ReplyDelete
  9. seronoknye.. dari fifi.. satu pon takde.. hahaha..

    ReplyDelete
  10. wow tahniah.. akak tahun ini memang liat nak masuk..

    ReplyDelete
  11. bestnya..akak satu pun xde lagi ni...sedih tau...

    ReplyDelete
  12. hamboih..banyak nye...
    mesti nuff sayang nih..heheh

    ReplyDelete
  13. rara..camne nk dpt cpuv tu??org xpenah dpt pun..ajar sikit..huhuhu

    ReplyDelete
  14. oklah tu...ada gak 6 dari i ni xder langsung...HAHAHHA. congratulations =)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com