06 March 2014

Hanez Suraya dan Makian





pg pg td aku saje je stalk IG Hanez ni.
wakakaka mmg banyak gila maki.
ada jugak yg jd alim alim kucing.hahaha.
mmg nk tergelak aku baca.dorg punya ayat.
perrgghhh mmg hebat ah!

aku dh muak dh tgk hanez suraya ni.
meluat meluat! menganiaya wanita lain!
teruk!

kalau korg baca pic bawah skali tu.
HS ada post pic rules ttg life taw.
pas tu ada yg tambah,rules ke 10 mengangkang
utk kali org.hahaha.kelakor weh!

18 comments:

Petak Bunga said...

jgn kacau laki aku.
sekian jugak

MizzTina said...

ada bc gak.. tp yg xbestnya, dh la bertudung, pastu memaki mcm org hilang pedoman.. melucah mencarut.. ya rabbi..

lieyalatif said...

euwwwwww die yg mulekan game ni rara...mmg patut dpt maki...padan muke die...cakap die putar belit last2 kantoi sendiri...gatal betul...mentang2 jantan tu ade ferari ko sanggup nak musnahkan rumah tga org....

Nurzakiah Hanum said...

macam2 kan

Rizziela said...

cerita hot utk bulan ni

Allene said...

tu la ra.. aku baca pun puas hati... ada gak orang luahkan perasaan untuk aku kat hs tu. aku klu jumpa pangggg! skali kat dia puas hati.

JunAina said...

Ngeri baca komen2 dekat insta dia ni. Jalan terbaik diam jelah biar depa selesaikan masalah depa. Kita kata dia buat dosa rampas suami org silap2 kita dapat dosa dok mengata depa pulak...

Amanda Suria said...

akak nampak jer citer pasal dia skip...malas nak tambah dosa..elok diamkan aje..skrg ni dah macam2...

N.A.T said...

heheheh ..
awak pun marah ni ...
sampaikan ayat last sekali saya xpaham ... spelling error tu ...
sabar k ... doakan ynag terbaik untuk keluarga si lelaki tu ... amin

Anne Nurain said...

erk?! lepas ni lelaju pegi stalk IG dia jugak.. haha..

Sue-Rya Qistina said...

perggghhhh..giler kentang la cacian dan makian diorg ni. apa2 pun semoga hanez redakan keadaan yg semakin tegang ni dgn cara yg bijaksana..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hbslah aurawhite..ehh.hihi

syawalsimpsons said...

kiter geng ni..pon tak suke ngan hanez suraya ni...adoiii malu jemah tau sebab i suraya jugak

LuN@_aiDi said...

sangat banyak cacian di IG si bimbo neh,
tapi yang herannyer masih ada lagi yg backing baiiikkk punya..
ishishsish.. tak paham..

Kakzakie said...

Dahsyatnya penangan dia sampai ramai yg dah memaki-maki bagai...

Harap semua jgn sampai hilang pertimbangan..

SyimaSyaz said...

i pun sekodeng semalam tp tak sampai hati nak baca smp habis...

ZazaMyMoon said...

fuyyoooo ini baru betul2 kena kecam dgn orang ramai.. ahahhaa

Nurfaezah Abdullah said...

semoga semua pihak yang terlibat dapat menyelesaikan masalah ne ngann professional tanpa perlu canang bagai kat media..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...