Image and video hosting by TinyPic

06 March 2014

Hanez Suraya dan Makian





pg pg td aku saje je stalk IG Hanez ni.
wakakaka mmg banyak gila maki.
ada jugak yg jd alim alim kucing.hahaha.
mmg nk tergelak aku baca.dorg punya ayat.
perrgghhh mmg hebat ah!

aku dh muak dh tgk hanez suraya ni.
meluat meluat! menganiaya wanita lain!
teruk!

kalau korg baca pic bawah skali tu.
HS ada post pic rules ttg life taw.
pas tu ada yg tambah,rules ke 10 mengangkang
utk kali org.hahaha.kelakor weh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. jgn kacau laki aku.
    sekian jugak

    ReplyDelete
  2. ada bc gak.. tp yg xbestnya, dh la bertudung, pastu memaki mcm org hilang pedoman.. melucah mencarut.. ya rabbi..

    ReplyDelete
  3. euwwwwww die yg mulekan game ni rara...mmg patut dpt maki...padan muke die...cakap die putar belit last2 kantoi sendiri...gatal betul...mentang2 jantan tu ade ferari ko sanggup nak musnahkan rumah tga org....

    ReplyDelete
  4. tu la ra.. aku baca pun puas hati... ada gak orang luahkan perasaan untuk aku kat hs tu. aku klu jumpa pangggg! skali kat dia puas hati.

    ReplyDelete
  5. Ngeri baca komen2 dekat insta dia ni. Jalan terbaik diam jelah biar depa selesaikan masalah depa. Kita kata dia buat dosa rampas suami org silap2 kita dapat dosa dok mengata depa pulak...

    ReplyDelete
  6. akak nampak jer citer pasal dia skip...malas nak tambah dosa..elok diamkan aje..skrg ni dah macam2...

    ReplyDelete
  7. heheheh ..
    awak pun marah ni ...
    sampaikan ayat last sekali saya xpaham ... spelling error tu ...
    sabar k ... doakan ynag terbaik untuk keluarga si lelaki tu ... amin

    ReplyDelete
  8. erk?! lepas ni lelaju pegi stalk IG dia jugak.. haha..

    ReplyDelete
  9. perggghhhh..giler kentang la cacian dan makian diorg ni. apa2 pun semoga hanez redakan keadaan yg semakin tegang ni dgn cara yg bijaksana..

    ReplyDelete
  10. kiter geng ni..pon tak suke ngan hanez suraya ni...adoiii malu jemah tau sebab i suraya jugak

    ReplyDelete
  11. sangat banyak cacian di IG si bimbo neh,
    tapi yang herannyer masih ada lagi yg backing baiiikkk punya..
    ishishsish.. tak paham..

    ReplyDelete
  12. Dahsyatnya penangan dia sampai ramai yg dah memaki-maki bagai...

    Harap semua jgn sampai hilang pertimbangan..

    ReplyDelete
  13. i pun sekodeng semalam tp tak sampai hati nak baca smp habis...

    ReplyDelete
  14. fuyyoooo ini baru betul2 kena kecam dgn orang ramai.. ahahhaa

    ReplyDelete
  15. semoga semua pihak yang terlibat dapat menyelesaikan masalah ne ngann professional tanpa perlu canang bagai kat media..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com