Image and video hosting by TinyPic

06 March 2014

lebih 50 Blogger join GA by RARA

Alhmadulillah!
dah berakhir dah GA aku,
fuhhh~ letih kan.berkobar kobar aku rasa.
mcm x percaya aku buat GA.hahaha.

Ahad lepas dh habis dh pon GA aku.
and sepatutnya harini aku umum pemenang.
tapi malang nya anak aku xsihat 2 hari.
so harini x dpt lagik nk pilih pemenang.
aku rasa esok lah aku umu k.harini baru nk terjah 
entry sorg sorg.

aku harap semua jujur lah join eh.
xde yg skip skip syarat.
heee.

mekasih korg!



1. http://heartstoryteller.blogspot.com/2014/02/ga-saya-nak-blouse-cantik-dan-murah.html
2. http://pelangipagibeautiful.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
3. http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
4. http://pinkvelvet-07.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
5. http://mizztina.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
6. http://azrinzfamily.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
7. http://queen-of-colors.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
8. http://iamtifa.blogspot.com/2014/02/ga-saya-nak-blouse-cantik-dan-murah.html
9. http://mammadanish.blogspot.com/2014/02/ga-saya-nak-blouse-cantik-dan-murah.html
10. http://kesahceriterachenta.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
11. http://blueopalz.blogspot.com/2014/02/giveaway-saya-nak-blouse-cantik-dan.html
12. http://theonlygirl98.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
13. http://shafyqahazahar.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
14. http://strawberrysgurls.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
15. http://aisyasakura.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
16. http://akugadishijabista.blogspot.com/2014/02/blouse-cantik-dan-murah-mom-madness-garage.html
17. http://lobaksusue.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
18. http://smileon-secret.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
19. http://smileon-secret.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
20. http://msredcheesecake.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
21. http://anies-msletoes.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
22. http://lovingwantie.blogspot.com/2014/02/ga-saya-nak-blouse-cantik-dan-murah.html
23. http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
24. http://qileh.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
25. http://nurinafarhana.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
26. http://superpapaya.blogspot.com/2014/02/awesome-give-away-by-rara.html
27. http://nuurfarhani96-misswhiterose.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari_22.html
28. http://nuyushahidarahim.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
29. http://nanakimie.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
30. http://diyanawan.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
31. http://sitikektus.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
32. http://luviza-98.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
33. http://luviza-98.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
34. http://ctalfakhishah.blogspot.com/2014/02/segmen-saya-nak-blouse-cantik-murah.html
35. http://diyasesame.blogspot.com/2014/02/awesome-give-away-by-rara.html
36. http://sotskirt.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
37. http://wwweffafarhana.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
38. http://beloglistaimifiqa.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
39. http://nurulnhaa.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
40. http://havinue.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
41. http://cempakabiru-nieda.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
42. http://salinasafea.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
43. http://petakbunga-diari.blogspot.com/2014/02/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
44. http://sallyyatiey.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
45. http://ga-contestdansegmen.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
46. http://ezbil-official.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
47. http://geeazielove4eva.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
48. http://kakarians-forever.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
49. http://mawarberduri4147.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
50. http://www.duniashida.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
51. http://www.syuhadasalleh.my/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
52. http://ainexo96.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
53. http://bloghannamids.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
54. http://bloghannamids.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
55. http://blogiveaway87.blogspot.com/2014/03/saya-nak-blouse-cantik-dan-murah-dari.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. hah.. no 43 tu ada.
    nsib baik sempat.
    kita check bnyk kali..coment tak publish..inagt x sempat dah..
    ada2..
    he

    ReplyDelete
  2. siapa gerangan yg bertuah tu... ;)

    ReplyDelete
  3. wahhh..terlepas peluang join GA rara..tu la dah lama x BW :(

    wuwuwuuuu..

    ReplyDelete
  4. tak pe kak. tunggu princess dah sihat sepenuhnya baru umumkan je. kesian dia dah 2 hari tak sihat ye. :D

    ReplyDelete
  5. nanti kalau yang menang topup tu rara suruh contact akak kat email atau fb ye..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com