27 March 2014

my first Micheal Khor


mengikut perkiraan aku.ni lah handbag yg paling mahal
yg penah aku pakai selain handbag hantaran aku dulu.
hahaha.korg pun tau kan.aku ni jenis kedekut x tentu hala.
kdg kdg kedekut.kdg kdg boros gila x tentu pasal.
aku pun kdg kdg x paham dgn diri sendiri.hahaha.

aku x pernah terfikir nk beli MK ni.
tapi bila diusulkan,dan tetiba suami plak bg lampu hijau,
siap nk sponsor lagik,pucuk dicita ulam mendatang lah,
( betul ke pepatah aku ni ) hahaha.

actually lama dah dlm simpanan aku,
tapi now baru pakai.sbb sayang.hahaha.poyo kan.
sayang nk guna.tapi lepas guna ni,
jam aku pulak hilang.dh lah aku syg gila jam aku tu,
laki aku jugak yg belikan.kalau dia tahu hilang.
matiklahhh.dh bape hari dh ni aku x pakai jam
kekok pulak rasa bila x pakai jam.huaaa.
jam tu tahan lama taw.
dh 2 tahun aku pakai.
xsia sia beli mahal.

buntu aku.xtau mana nk cr dah.
aku kat sini nk cite,bukan nk meriak taw.
aku cuma nk bgtau,kdg kdg kita ni beli brg mahal ni bagus,
beli skali,pas tu bertahun xyah beli dah.
mcm tu lah konsep nya,

aku beli jam swatch tu,2 tahun pakai ok.
dh lah aku buat melasak.mmg ok je.
kalau kasut pun sama.aku beli fitflop dulu,
2 tahun aku pakai.sampai lunyai,ok je.
hehehe.ni baru beli kasut baru.
eh lupa nk bgtau,aku dh beli dh kasut Aldo idaman hati tu.
heee.xsempat nk tgu cek nuffy,lambat sgt.
aku pakai duet aku dulu.wakakaka.
nt dh dpt cek tu,ganti balik.wiwiwiwiwi.

harini aku nk balik ipoh.esok cuti.
sonok nya! bye korg! jumpa lg minggu depan.
rini nk BW je.ehehe.lama dh x BW,rindu kat korg!

17 comments:

Nurzakiah Hanum said...

BESTNYA CUTI

Allene said...

fuyooo.. ioll beli bag bundle je ra...

Mila Ahmad said...

Micheal Khor, heaven tu kak, nak jugak hehehe...

Mimy Hamid said...

bg kakmi branded ni reward ..apa salah beli kalau ada duit

Rizziela said...

memang x pernah beli bag mahal pun..merasa pakai masa hantaran ajer.. yg lain2 tu beli yg x ori ajer :D hahaha.. lama gak bertahan :D

Aeen said...

seronoknye cuti.....ain pn baru je balik dari perak minggu lepas..gi kejap je..tu pun sbb adik ipar tunang...

fifi said...

Slipar i pun putus..grrrr...eh lawa handbag...kekeke

- AZIE - said...

cantik!!

ros_reeza said...

syoknya dapat balik kampung :)
betul tu, kalau harga setanding dengan kualiti, memang berbaloi :)

lovelywa said...

wahh..tahniah kerana berjaya memilikinya..hehe

yup, besenye yg mahal tu tahan lama sesuai la dgn harganya kan..tp selalu org lain igt kita saje2 nak beli mahal2..klau mampu ape salahnye kan..

DYatie said...

Ra! Aku pun sama.
Aku beli 1 je dgn hrga yg aku menggeletar nk byr, tp pakai 2 taun. Sbb tu ak xd collection.
Aku nyer handbag hantaran sayang nk pakai aku simpan tup2 xpakai tu yg rosak terkupas. Grrrr.

Mama Safiy Arfan said...

meh la bw kat blog sy

:: idzwa :: said...

cantik!

Nurfaezah Abdullah said...

berbelanja seadanya hehehe

DIARI FARISHA said...

mahal beg tu...perghhh!

DIARI FARISHA said...

mahal beg tu...perghhh!

tifa anvar said...

cantiknya warna. takde gmbr penuh ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...