Image and video hosting by TinyPic

03 March 2014

Rozita Che Wan Mengandung?

wahhhhhhhhhhhhhh aku pulak yg suka.
kalau mengandung mst best!
aku x sbr nk tgk muka anak dorg.
mst hensem kan kalau tgk muka zain.
hehehe.

kdg kdg mmg aku x suka che ta.
sbb pemakaian dia over konpiden.
tapi biarlah dia kan.
kita nk kecoh pon bukan dpt apa pon kan.
hehehe.

kalau betul preggy.tahniah eh che ta!
hehehe.

che ta dolu dolu.hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. klau betul tahniah..
    mmg dia ada pasang niat klau bleh nk tambah lg 2 ngan zain kan...
    tp lain tol kan dia dulu ngan skrg!

    ReplyDelete
  2. maintaine cantikkan.. kalau betul x sabar nak tgk baby dia lahir

    ReplyDelete
  3. terjojol tengok gambar cik ta...

    ReplyDelete
  4. Hadiah anak nie mmg cik ta nk bagi utk zain kan.. kalau btl rezeki mereka tahniah!! =D

    ReplyDelete
  5. kan rara...excited bile dgr che ta preggy..hehehehe

    ReplyDelete
  6. hoi seksinya.. hehe. anyway klu betul, tahniah diucapkan :-)

    ReplyDelete
  7. perrgghhh...!!
    legend sangat gambor tuhh..

    hahahahahaaa... :-p

    ReplyDelete
  8. mesti anak nanti hidung mancung..

    ReplyDelete
  9. tunggu je pengesahannya nti..hehe

    ReplyDelete
  10. As salam sis rara,

    selalu baca blog sis.

    bnyak gosip jg ..klu xsempat bc oh bulan , kat sini pun ada...

    hehehe.

    feel free visit my blog :

    http://ummienaufal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. amboi rara, tengok sekarang blog ni dah macam ohbhulan, roti kaya, beautifulnara, gosip saja :))

    ReplyDelete
  12. early pregnancy dah gebang...kalau betul tahniah buat che ta kan...rezeki tu..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com