31 March 2014

Selfie Undang Kematian


nak menangis aku tgk keratan akhbar ni.
apa kata korg?

13 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bahaya2

Petak Bunga said...

berpada jugaglah kalau syok sendiri..huhu

Farah Waheda Wahid said...

nak kena baca jugak ni... seriau pulak...

SyimaSyaz said...

alah hari tu kata letak gambar makanan mental, ni selfie pun mental.sume mental lahhh haiii...

sarah said...

georgetown dgn pj termasuk dlm senarai org paling ramai selfie..

Aeen said...

ain bkn nak nanges..nak gelak...haih..macam2 lah skg ni itu ini bahaya...huh

eima said...

smlm ade baca dlm kosmo ....dlm berita pun msk kes ni ... sabo je la ...

fenomena la semua ni .. pastu semua org ikut .. hmmmm

Amanda Suria said...

orang jeles x dapat selfie tu yang mental kot...hehehehhe.....

ct kektus said...

kalau dah 10 jam sehari semata-mata mabil gambar sendiri, hmm, itu mmg macam mental je kak. hehehe

tifa anvar said...

peringatan utk semua

diana said...

ternyata dunia sekarang dipenuhi pesakit mental.heheheh...
tak de benda kot kalau sekadar suka2 je..lagipun dia macam fanatik pada diri sendiri.kita pun selfie jugak tak de la sampai sehari beratus2 kali.satu dalam sejuta je nih..jangan risau..heheh

sal ya said...

Benda tu tak bahaya... Tp yg gila teknologi jadikan benda tu bahaya.

mia isma said...

rasanya selfie takde masalah cuma jgn terlalu taksub. pape pun kita kena bersederhana. Jangan melampau:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...