Image and video hosting by TinyPic

31 March 2014

Selfie Undang Kematian


nak menangis aku tgk keratan akhbar ni.
apa kata korg?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. berpada jugaglah kalau syok sendiri..huhu

    ReplyDelete
  2. nak kena baca jugak ni... seriau pulak...

    ReplyDelete
  3. alah hari tu kata letak gambar makanan mental, ni selfie pun mental.sume mental lahhh haiii...

    ReplyDelete
  4. georgetown dgn pj termasuk dlm senarai org paling ramai selfie..

    ReplyDelete
  5. ain bkn nak nanges..nak gelak...haih..macam2 lah skg ni itu ini bahaya...huh

    ReplyDelete
  6. smlm ade baca dlm kosmo ....dlm berita pun msk kes ni ... sabo je la ...

    fenomena la semua ni .. pastu semua org ikut .. hmmmm

    ReplyDelete
  7. orang jeles x dapat selfie tu yang mental kot...hehehehhe.....

    ReplyDelete
  8. kalau dah 10 jam sehari semata-mata mabil gambar sendiri, hmm, itu mmg macam mental je kak. hehehe

    ReplyDelete
  9. ternyata dunia sekarang dipenuhi pesakit mental.heheheh...
    tak de benda kot kalau sekadar suka2 je..lagipun dia macam fanatik pada diri sendiri.kita pun selfie jugak tak de la sampai sehari beratus2 kali.satu dalam sejuta je nih..jangan risau..heheh

    ReplyDelete
  10. Benda tu tak bahaya... Tp yg gila teknologi jadikan benda tu bahaya.

    ReplyDelete
  11. rasanya selfie takde masalah cuma jgn terlalu taksub. pape pun kita kena bersederhana. Jangan melampau:)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com