Image and video hosting by TinyPic

10 April 2014

Badan lemau

Lately lemau sgt rasa bdn.mcm nk bercuti.
Nak tidoooo je 1 hari.boleh x.
Xyah mkn.xyah mandi.xyah bangun.
Hhhaha.tapi apakan daya.
Setiap langkah perlu diteruskan.
Demi anak.demi keluarga.demi diri sendiri.

Woi! Xyah nk sedih sgt.mengada.
Letih lah keje dlm ekon.
Kdg2 rasa mcm nk try keje buruh.
Yg buat MRT tu.bg aku dorg hebat.
Hebat sbb dpt membina MRT.
gila kau?! Kau ngat semua boleh ke?

Ahh sudah lah merepek.bai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. salam singgah. oooo badan rasa berat eh. banyak toksin kot tu. cer check dulu :)

    ReplyDelete
  2. naper rara?
    amik mc laa maybe nak demam tu kot.

    ReplyDelete
  3. Rara, buat senaman ringkas di opis =)

    ReplyDelete
  4. merepek pun boleh jadi bahan entry eh rara...hehehe..kelakar la rara ni...

    ReplyDelete
  5. nak keje buruh? jomm. takyah susah2 diet, konfirm kurus.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Ra. Aku pun byk kali dh lemau. Bgn tdo ckp kt asben nak cuti. Malas. Nak tdo. Pfft.

    ReplyDelete
  7. hai awakk yg comel2..
    lama x singah ..kt opis dh blok arr blog .. tensennn

    ReplyDelete
  8. aku slalu rasa cam ni ... mls nk pi kerja
    wlupun kat opis ni kerja tak memenat pun dok rumah lagi penat mcm2 kena buat ... tp aku suka rumah jugak .. yeay

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com