10 April 2014

Badan lemau

Lately lemau sgt rasa bdn.mcm nk bercuti.
Nak tidoooo je 1 hari.boleh x.
Xyah mkn.xyah mandi.xyah bangun.
Hhhaha.tapi apakan daya.
Setiap langkah perlu diteruskan.
Demi anak.demi keluarga.demi diri sendiri.

Woi! Xyah nk sedih sgt.mengada.
Letih lah keje dlm ekon.
Kdg2 rasa mcm nk try keje buruh.
Yg buat MRT tu.bg aku dorg hebat.
Hebat sbb dpt membina MRT.
gila kau?! Kau ngat semua boleh ke?

Ahh sudah lah merepek.bai.

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sama la

Yana Libra said...

nanti weekend rehat puas2 :)

Umi Nazrah said...

salam singgah. oooo badan rasa berat eh. banyak toksin kot tu. cer check dulu :)

Chekgu Azrine said...

Hehe...happy working sis

ameris said...

naper rara?
amik mc laa maybe nak demam tu kot.

Love Razila said...

Rara, buat senaman ringkas di opis =)

Amanda Suria said...

merepek pun boleh jadi bahan entry eh rara...hehehe..kelakar la rara ni...

Nurul Aziz said...

nak keje buruh? jomm. takyah susah2 diet, konfirm kurus.. hehehe..

DYatie said...

Ra. Aku pun byk kali dh lemau. Bgn tdo ckp kt asben nak cuti. Malas. Nak tdo. Pfft.

fazilzura said...

hai awakk yg comel2..
lama x singah ..kt opis dh blok arr blog .. tensennn

najihahfara said...

take care kak..

eima said...

aku slalu rasa cam ni ... mls nk pi kerja
wlupun kat opis ni kerja tak memenat pun dok rumah lagi penat mcm2 kena buat ... tp aku suka rumah jugak .. yeay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...