07 April 2014

Gambar Bayi Perempuan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah


hebat nya Wan Sakinah,
lepas bersalin trus boleh snap pic gitu,
kalau aku masih tido lagik!
hehehe.

tahniah!
Dayana! go go girl!

12 comments:

Nurul Aziz said...

hebatnya dayana T__T taktahu apa perasaan kalau camni, takleh terima kot.... rela cerai dari asyik terfikir suami henjut mengkongkek dengan perempuan lain.. aduiii.


tapi tulah, takleh nak cakap lebih2.. taktahu rumahtangga kita nanti2 macam mana pulak. :'(

semoga dorang hepi2 jela. semoga dayana dapat baby jugak. :) amin..

DYatie said...

Eh kembo eh?

Nurzakiah Hanum said...

uik sebaya ke

Rizziela said...

kembar ker?

misz sheyla said...

eh..kembar ke???alhamdulillah dah selamat bersalin...

SyimaSyaz said...

eh kembar ke apa? tak paham tetiba ada 2 baby....

Mama Safiy Arfan said...

eh dpt anak kembar ke? wah...best2

najihahfara said...

eh twin eh. comell

aThidEaN said...

kenapa 2 baby plak eh? ingt kan satu je

ibuhebat said...

baby sapa yg lagi satu tu ye?

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

hahaha.. retiss kan..mesti la kena bergambar gitu..

Petak Bunga said...

tak kenal plk..yg mna satu sakinah? 2-2 tu isteri dia jgk ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...