09 April 2014

Pakcik TUA gatal

Korg biasa tgk pakcik gatal?
Ooppssss.sory terleserrr pepagi.
Tapi ni reality.ketiak aku ni rasa mcm geli
Tgk gelagat dorg.

Situasi 1 :
Masa kenduri kwn aku sabtu lepas.
Kami duduk kat 1 meja bulat.
Geng geng kami lah.pas tu disebabkan x ckp meja.
Ada sorg pakcik ni duk ngan kami.
Laki aku pulak jd pemerhati.
Kwn aku ni dia punya baju agak seksi sket.
Kain belakang terbelah.dan yg kelakar nya.
Pakcik ni sambil makan sambil asyikkklahhh
tenung kwn aku.bila kwn aku bangun.
Atas bawah atas bawah dia usha.
Pas tu dia mkn sikit punya lama.
Aku pun x paham kenapa.
Lepas tu dh habis mkn.dia isap rokok bwh pokok.
AND still usha kwn aku x lepas lepas.
Mmg kelakar sgt.dia ingat x de org ferasan dia.
Padahal laki aku memerhatiii jeeee.

Situasi 2 :
Penceramah kursus aku ni agak seksi taw.
Semalam dia pakai skirt bwh lutut.
Tapi terbelah sampai peha.dan
Harini pulak dia pakai skirt lace,pendek paras lutut.
Dan terbelah lagik.baju jarang.
Dan bila kami kursus.akan ada cameraman taw.
Mmg akan amik pic pg tgh hari dan ptg.
Yg kelakarnya,pakcik kameraman ni.
Asek lah nk snap pic penceramah aku ni.
Sampai aku perasan lah penceramah aku ni mcm
xselesa.ko tau x,aku perhatikan je pakcik ni.
Dia mcm usha atas bawah atas bawah.
Dan mana and apa penceramah aku buat.
Dia perhatikan jeee.snap pic pun sampai 2 3 kali.
Dlm hati aku.Ya Allah.pleaseee lah.
Xpenah tgk perempuan pakai skirt ke.

Ye tau ko dh tua.maybe bini ko pun dh tua.tapi
agak agak lah.ada org tgk ko kot.hahahah
Aku mampu gelak jelahhh.

9 comments:

DYatie said...

Xpernah perasan lg. Tp eee geli lah!!

najihahfara said...

scary dengan orang macam ni. psiko haha

Emi Amira said...

kalau pakcik tu perasan ada org lain perati dia msti dia malu gile

diana said...

heheh...
orang lelaki memang gitu..makin tua makin menjadi..

Agaknya gitulah perasaan model felixia yeap tu kan??sebab tu dia memilih memakai pakaian yang sopan.

Cik Puan Eka said...

sllu sangat jumpa pakcik tua gatal ni.

Kadang rasa nak jegil mata je.
Kadang kita tak pakai seksi pun, tapi memang jenih suka memandang gitu gamaknya

Yana Libra said...

agaknya perempuan tu pun seksi sgt kot..hehe~

misz sheyla said...

pengajarannya jangan pakai seksi...nanti lelaki/pakcik tua gatal usha atas bawah..heee geli gile...

tifaanvar said...

species apelah ni?? Org tua x sedar diri ke

Anonymous said...

itu dah memang lelaki..kan diorang ada 9 nafsu.. bukan salah pakcik tu pon, kaum perempuan, kalau xnak rasa tak selesa orang pandang, pakai la yang sopan, dah pakai seksi, maknanya memang dah benarkan untuk org tengok la.. lelaki memang akan tengok la sebab dah disuakan depan mata kan. ibarat letak ikan depan kucing =) itu pendapat saya la sebagai perempuan sendiri. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...