Image and video hosting by TinyPic

01 April 2014

Princess buat karipap

Ni smlm.masa buat karipap.
Org buat karipap,dia pun sibuk gak.
Mula mula dia tgk je org buat.
Last last dia yg sebuk.
Pas tu siap mkn doh karipap tu.
Gerammmnyaaaa.
Siap ckp " dapnyaaaa dapnyaaa "
Video ada kt dlm ig aku.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. wah senanglah kerja sebab princess dah ada untuk tolong...

    ReplyDelete
  2. Comel..dah besar terror ni bt karipap..hehe

    ReplyDelete
  3. dah tengok video tu. memang comel je..

    ReplyDelete
  4. amboiii princesss..
    nnt leh la aunty order karipap kat princess..jual murah2 je tau..heheh..

    ReplyDelete
  5. sama macam si kembar..kalau buat karipap suka mintak nak main doh tu..tp diorang x makan...diorang lekat kat dinding...

    ReplyDelete
  6. mesti pandai masak nanti nih..heheh

    ReplyDelete
  7. amboi tlg ibu die ye ....
    budak2 paling suka klu main tepung ...

    ReplyDelete
  8. comel je video incess cakap sedap tu....

    ReplyDelete
  9. Hahaha. Tp ssuai pun incess ckp dap ra. Sbb doh tu lemak2 masin. Haha.

    ReplyDelete
  10. ni baru btol nama anak dara mak nye kn.. kena latlg mak kt dapur.. hehee

    ReplyDelete
  11. AMboi kemain dia. Da besar skg :)

    ReplyDelete
  12. rindu pulak karipap mak tetibe bile ckp pasal karipap..huhu~

    ReplyDelete
  13. amboi kemain nak tolong yer.. sedap dak ibu masak tue.. =D

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com