01 April 2014

Princess buat karipap

Ni smlm.masa buat karipap.
Org buat karipap,dia pun sibuk gak.
Mula mula dia tgk je org buat.
Last last dia yg sebuk.
Pas tu siap mkn doh karipap tu.
Gerammmnyaaaa.
Siap ckp " dapnyaaaa dapnyaaa "
Video ada kt dlm ig aku.hehe

15 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

pandai princess...
mesti sedap nie

Farah Waheda Wahid said...

wah senanglah kerja sebab princess dah ada untuk tolong...

Nurzakiah Hanum said...

CUTE

Chekgu Azrine said...

Comel..dah besar terror ni bt karipap..hehe

ros_reeza said...

dah tengok video tu. memang comel je..

dalila said...

amboiii princesss..
nnt leh la aunty order karipap kat princess..jual murah2 je tau..heheh..

Amanda Suria said...

sama macam si kembar..kalau buat karipap suka mintak nak main doh tu..tp diorang x makan...diorang lekat kat dinding...

diana said...

mesti pandai masak nanti nih..heheh

eima said...

amboi tlg ibu die ye ....
budak2 paling suka klu main tepung ...

Aeen said...

comel je video incess cakap sedap tu....

DYatie said...

Hahaha. Tp ssuai pun incess ckp dap ra. Sbb doh tu lemak2 masin. Haha.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ni baru btol nama anak dara mak nye kn.. kena latlg mak kt dapur.. hehee

HanNis SaNia said...

AMboi kemain dia. Da besar skg :)

Yana Libra said...

rindu pulak karipap mak tetibe bile ckp pasal karipap..huhu~

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

amboi kemain nak tolong yer.. sedap dak ibu masak tue.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...