22 April 2014

Rebeccanuralislam berBOGEL dlm keadaan SOPAN

kalau korg nk tgk pic yg mana,korg g lah tgk kay IG dia,
aku malas lah nk letak kat BLOG aku ni,
buat tambah dosa aku pulak.hahaha.
tapi serius kelakar gila,aku xtau lah dia ni mangsa fesyen ke,
rumah xde cermin ke,mcm mana ke,tapi gila geli kot.
kalau korg tgk baju dia pakai tu kaler merah,hah tu lah dia,
tak berapa nk paham lah aku,knp udah nya berpakaian gitu,
lepas tu yg tak tahannya,bertudung pulak tu,
adoiiiii!

fesyen tudung nya pulak mesti nk keluarkan subang,
dh kenapa kau senah? subang tu mmg nk kena tunjuk ke?
hahahaha.mcm mcm peel retis ni kan,naik meluat pulak tgk,
tapi xleh gak,nk jugak tgk bila org bercerita,
hahaha.mmg dasarrrr kan!


geng gojes kata dia dh mcm teletubbies merah ni.hahahaha.
choiiiii mmg sesuaii!

hadoi,pepagi dh mengata org aku ni.hahaha.
bai nk breakfast jap!

10 comments:

ZazaMyMoon said...

aku tgk gmbr tu semalam kt fb..
segunung dpt kutukan maut!

Chekgu Azrine said...

Dah tgok mmg pelik la sis..huhu..

Cik Puan Rann said...

sedih tengok pakaian artis tu...ermmmmmmm

Nurzakiah Hanum said...

berhati-hati

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok nak intai ig sat..hahah

Rizziela said...

x terluah apa2 utk komen..x tau apa perasaan dia kan

mOoN IzzaN said...

x bleh hadam la ngan fesyen dia tu.. huhu..

Amanda Suria said...

akak dah tengok..memang sangat2 buruk...

aizamia3 said...

Moga dia berubah ke arah yang lebih baik dalam berpakaian agar tak menjadi umpatan orang.

skuterlady said...

ha3... dah tengok gambo tu.... terpikir gak kat kepala ni.. retis2 kita ni bila kata dah ber'hijrah'tu, betul2 berhijrah ke or.... nak tunjuk jek kat peminat... yg dia dah 'hijrah' tapi belakang peminat... hah... gitu plak.... kannnnn...!

confiused

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...