Image and video hosting by TinyPic

22 April 2014

Rebeccanuralislam berBOGEL dlm keadaan SOPAN

kalau korg nk tgk pic yg mana,korg g lah tgk kay IG dia,
aku malas lah nk letak kat BLOG aku ni,
buat tambah dosa aku pulak.hahaha.
tapi serius kelakar gila,aku xtau lah dia ni mangsa fesyen ke,
rumah xde cermin ke,mcm mana ke,tapi gila geli kot.
kalau korg tgk baju dia pakai tu kaler merah,hah tu lah dia,
tak berapa nk paham lah aku,knp udah nya berpakaian gitu,
lepas tu yg tak tahannya,bertudung pulak tu,
adoiiiii!

fesyen tudung nya pulak mesti nk keluarkan subang,
dh kenapa kau senah? subang tu mmg nk kena tunjuk ke?
hahahaha.mcm mcm peel retis ni kan,naik meluat pulak tgk,
tapi xleh gak,nk jugak tgk bila org bercerita,
hahaha.mmg dasarrrr kan!


geng gojes kata dia dh mcm teletubbies merah ni.hahahaha.
choiiiii mmg sesuaii!

hadoi,pepagi dh mengata org aku ni.hahaha.
bai nk breakfast jap!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. aku tgk gmbr tu semalam kt fb..
    segunung dpt kutukan maut!

    ReplyDelete
  2. Dah tgok mmg pelik la sis..huhu..

    ReplyDelete
  3. sedih tengok pakaian artis tu...ermmmmmmm

    ReplyDelete
  4. x terluah apa2 utk komen..x tau apa perasaan dia kan

    ReplyDelete
  5. x bleh hadam la ngan fesyen dia tu.. huhu..

    ReplyDelete
  6. akak dah tengok..memang sangat2 buruk...

    ReplyDelete
  7. Moga dia berubah ke arah yang lebih baik dalam berpakaian agar tak menjadi umpatan orang.

    ReplyDelete
  8. ha3... dah tengok gambo tu.... terpikir gak kat kepala ni.. retis2 kita ni bila kata dah ber'hijrah'tu, betul2 berhijrah ke or.... nak tunjuk jek kat peminat... yg dia dah 'hijrah' tapi belakang peminat... hah... gitu plak.... kannnnn...!

    confiused

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com