27 April 2014

SELFIE Perdana Menteri Najib Razak dengan Obama


ada yg kata x mampu nk komen apa.
aku? ( krikkrikkrik ) x tau nk komen apa jugak,
obama mcm dh biasa selfie sbb mata pandang kamera dgn betul.
Najib mcm xapndang kamera,eh sebuk nk tekan button 
snap kot.hehehe.hebakkk lah PM PM skrg ni.hihik
bai!

10 comments:

Farah Waheda Wahid said...

bha ha ha, diaorang pun nak selfie...

tifaanvar said...

inilah pm berjiwa rakyat. Hahahah...rakyat gila selfie pm pn terikut-ikut. Hehehehe......

Love Razila said...

HAAHHA... terkelakar pula tgk PM pon pandai SELFIE yer...sib baik x pakai alat selfie yang tengah famos sekarang tu...

Fiqah Feeona said...

memang tak tahu nak kata apa..tapi macam cute pun yer jugak..

eima said...

hjahahha lawak betui ....lain kali guna monopod sekali

::EIDA:: said...

kohkohkoh jgn mara rakyat la kalau kuat selfie, PM pun same sukaaa Selfie kekekkeke

Diana Rashid said...

PM kena beli monopod nih..heheh

fazilzura said...

BAHAHAHAHAHAH ... xde komen jgk .. mampu gelak ajew

msredcheesecake said...

pakcik ni pun reti selfie...hheee

Smartan Dad said...

This is funny.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...