Image and video hosting by TinyPic

27 April 2014

SELFIE Perdana Menteri Najib Razak dengan Obama


ada yg kata x mampu nk komen apa.
aku? ( krikkrikkrik ) x tau nk komen apa jugak,
obama mcm dh biasa selfie sbb mata pandang kamera dgn betul.
Najib mcm xapndang kamera,eh sebuk nk tekan button 
snap kot.hehehe.hebakkk lah PM PM skrg ni.hihik
bai!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. bha ha ha, diaorang pun nak selfie...

    ReplyDelete
  2. inilah pm berjiwa rakyat. Hahahah...rakyat gila selfie pm pn terikut-ikut. Hehehehe......

    ReplyDelete
  3. HAAHHA... terkelakar pula tgk PM pon pandai SELFIE yer...sib baik x pakai alat selfie yang tengah famos sekarang tu...

    ReplyDelete
  4. memang tak tahu nak kata apa..tapi macam cute pun yer jugak..

    ReplyDelete
  5. hjahahha lawak betui ....lain kali guna monopod sekali

    ReplyDelete
  6. kohkohkoh jgn mara rakyat la kalau kuat selfie, PM pun same sukaaa Selfie kekekkeke

    ReplyDelete
  7. BAHAHAHAHAHAH ... xde komen jgk .. mampu gelak ajew

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com