03 April 2014

STRESS

semalam aku balik keje kul 11pm,
boleh pulak loke yew jem,sbb ada accident,
selalu ok je,siap ambulan segala,
dan sampai dekat ngan rumah aku pon,
ada accident jugak,nampak mcm baru je lg,
berkecai viva tu punya belah tepi,
kena pulak hentam dgn myvi baru,
perrggghhh terbaek!

nasib lah x jem sgt,
aku pon dh weng weng dh masa tu,
dah lah mengantuk,sampai je rumah trus mandi,
then tido! sambil peluk princess,heaven,
mek kecik tu pon x tido lg,tunggu aku balik.
hikhik.

harini bangun pg,badan lemau je,
dulu x de lah mcm ni,skrg ni mcm lemau sgt,
pas tu dah penat lelah naik opis,
boleh pulak ada org call,
ckp mcm hape je,xreti nk elok elok,
tanya soalan kat kita,tapi marah marah,
choi sgt!

pas tu bila nk cr hengpon,
hengpong pulak xde,sah tertinggal dlm kereta,
choiii kali ke 2,perrghh ni nak turun balik yg malas ni,
ahcaner ni johan!
bia lah dulu fon tu clm kete,
jap g lah aku amik.malas gila.letih!
huaaaaaa~

bertabahlah safura!

15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sabar ya

lieyalatif said...

haa kene amik suppliment ni rara bagi badan cergas heheheeh...

tapi tang tinggal barang dlm kete pastu nak kene turun naik tu mmg sakit jiwa laaa hhaahaha tak larat nak ulang alik tuuu hohohoho

:: idzwa :: said...

fuhh..kuat lah kamu!

Chekgu Azrine said...

Jgn stress2 sis..
Tc..n happy alwiz

N.A.T said...

apasal jadi macamni ...

Either you are in Ketosis or kekurangan makanan yang sihat ...
check it out!

^_^

diana said...

semangat!semangat!!!heheh..
badan penbat tapi gaji nanti hilang penat..:)

ct kektus said...

sabar kak sabar. lepas ni kena kuatkan stamina lah biar x letih semacam. hehee

Amanda Suria said...

sabar rara...akak ni pun sama ...stress x leh tido malam...x tau la kenapa....tension giler dah...

Love Razila said...

Hahaha...bizi bebenaw ye sampai kul 11 baru balik..xperlah sesekali kot dalam sebulan =)

BUNDA a.k.a KN said...

salam jumaat...

amboiii! sabo jerlah..

eima said...

meh beli esp ngan aku meh ....
kekalkan bertenaga wlupun lalui cam2 sehari suntuk .... hihihi

shedameor said...

jadi isteri, ibu yang bekerjaya ni memang penat kak. selamat bercuti :)

ros_reeza said...

sabar Rara.. hihih

Petak Bunga said...

benda kecil tak mau mengeluh-mengeluh..

chill up..
:)

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

banyak dok fikir sangat kot.. farah pun kalau pikir banyak jadi cam tue jugak la..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...