05 May 2014

apa itu kedai TYPO



sape penah pegi typo!!! angkat tgn.heeee.
aku dh lama dh tau tentang kedai ni.sbb adik ipar aku selalu pegi.
tp aku xpenah pegi.selalu lalu je depan kedai.hahaha.sbb aku risau kalau
masuk.aku mst lupa diri.xkeruan.hilang ingatan.aku ni biasa lah.haha.
tp disebabkan semalam masa g Nu sentral tu.ada typo.
so masuk jugak.tp xbeli pape sbb belum gaji.muehehehe.
bagus kan aku.berjaya x beli pape.
 mengikut describtion kedai.ianya adalah kedai alat tulis.
tp dia punya awesome.bukan mcm kedai alat tulis.
kenapa lah masa aku sekolah sekolah dulu xde kedai kedai gini.
kalo ada aku x tau lah.melingkup makpak.haha.
mcm mana lah zaman anak aku sekolah nt.mak yg over kot.
hahahaha.



ko tgk barang barang dia yg sempat aku snap ni.gila kan?
semuanya best best,ada semua brg owl.huaaa,aku dh lah suka owl,
aku ni dh verangan dah,nt kalo ada rumah sendiri,aku nk letak set owl ni,
semua benda cr yg owl.heee.omeikan!

ni tempt letak pen/pencil x silap aku

clip!

baking stamp,buat kek ke,coklat bar ke.boleh cop cop.besttt gilaaaaa!


ko rasa mcm mana eh.kedai alat tulis ada jual bantal.hahaha
aku amik gambar ni sorok sorok taw.sbb takut org tangkap.haha
aku pon x tau lah boleh amik gambar ke x.hehehe.
ni sume untuk santapan korg lah!






kalau anak aku sekolah nt.aku nk belikan diary ni kat dia,
ok x? hahaha.over x aku.hahaha,



boleh dikatakan,brg dia sume menggilakan aku.
dan harga dia agak mahal.tapi barang dia cantik.kalo beli pon aku rasa agak berbaloi lah.
dan yg aku x faham,dia punya tag harga dlm singapore,USD,ada sket je yg MYR,
aku rasa dia suh kita convert sendiri kot.hehehe.adehhh!

korg kalau nk terjah,boleh lah.kat sume tempat dh ada skrg.
try lah masuk,tgk lah gila ke x gila.hahahaha


10 comments:

dalila said...

alahaiii..comeii2nye barang2 die

Nieyl said...

nieyl x penah lagi pegi..
wah..tgk gmbr sgt menarik minat..
Sbbnyer nieyl nie mmg suke klu tgk brg deco-deco nie..aduhai...

Allene said...

juling mata aku tgk ra..

♥ Vna ♥ said...

comel giler!!

Nurzakiah Hanum said...

macam best je kedai nie :)

Chekgu Azrine said...

Mcm blh nk bli brg2 utk hri guru nih...ngeee

JunAina said...

Kalau bawak anak2 gi sini mau rabak poket...

Umi Qi said...

Suka kedai cm ni ra kreatif sungguh la...nanti nak terjahhhhhhhh tq rara suka tau update cpt2

Umie Artoqiemie said...

haritu nak pergi, dah setengah pintu huhu, nak tutup dah..

tifaanvar said...

kiutnya barang2 dia. Masuk kedai ni konfem lupa diri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...