Image and video hosting by TinyPic

12 May 2014

Belon Happy Mothers Day di Pusara Ibu

Kwn aku pos kt fb.
Aku pon x paham dah kenapa buat gini.
Apa reasons nya? Haih mcm mcm korg ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. adoi macam2 la sekarang yee..kasi la al fatihah ke ..

    ReplyDelete
  2. Errr.....*Krik..krikkk...*

    Bagus lah dia ingat kat mak dia. cuma cara nye tak kena..

    ReplyDelete
  3. waaaa...al-fatihah utk ahli kubur tersebut...moga pewarisnya sentiasa happy :)

    ReplyDelete
  4. uishhh lain macam benau ajaran begini!!

    ReplyDelete
  5. macam edit jer ni rara...x leh percaya ni...

    ReplyDelete
  6. Cantik betul tanah perkiburan dialah, tersusun je... Happpy mother's day Rara

    ReplyDelete
  7. erkk motiffff letak belon? baik ko bacakan arwah mak ko yassin hukhukhu.. ade jugak orang cmni kann rara..

    ReplyDelete
  8. ada jugak yg mcm ni yea.huhu

    ReplyDelete
  9. Adalah maksud tersendiri tu...cuma rasanya macam tak wajar jer letak2 belon bagai...
    Macam pelik pulak...apa lagi kat tanah perkuburan pulak tu...

    ReplyDelete
  10. aiseyyy..camni pun hado ke?baik sedekah alfatihah je..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com