12 May 2014

Belon Happy Mothers Day di Pusara Ibu

Kwn aku pos kt fb.
Aku pon x paham dah kenapa buat gini.
Apa reasons nya? Haih mcm mcm korg ni.

14 comments:

syawalsimpsons said...

adoi macam2 la sekarang yee..kasi la al fatihah ke ..

Chekgu Azrine said...

Hmmmm....

Nurzakiah Hanum said...

X FAHAM KAN

Wawa Yusoff said...

Errr.....*Krik..krikkk...*

Bagus lah dia ingat kat mak dia. cuma cara nye tak kena..

Bitt (double IS) said...

waaaa...al-fatihah utk ahli kubur tersebut...moga pewarisnya sentiasa happy :)

ZazaMyMoon said...

uishhh lain macam benau ajaran begini!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

gilo apa ni..huhu

Amanda Suria said...

macam edit jer ni rara...x leh percaya ni...

Love Razila said...

Cantik betul tanah perkiburan dialah, tersusun je... Happpy mother's day Rara

::EIDA:: said...

erkk motiffff letak belon? baik ko bacakan arwah mak ko yassin hukhukhu.. ade jugak orang cmni kann rara..

nik ros said...

ada jugak yg mcm ni yea.huhu

BUNDA a.k.a KN said...

Adalah maksud tersendiri tu...cuma rasanya macam tak wajar jer letak2 belon bagai...
Macam pelik pulak...apa lagi kat tanah perkuburan pulak tu...

mysha said...

Erk..tak terkata!!

dalila said...

aiseyyy..camni pun hado ke?baik sedekah alfatihah je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...