30 May 2014

CARA pakai FLORAL MASK dengan BETUL


Photo: wap muka

-basuh muka bersih2
-letak air panas dalam mangkuk,letak setengah je
-ambil tuala or kain,letak atas kepala..then talakan muka kat air panas.. jangan celup muka tau,nanti melecur... :p
-buat sampai pori2 muka terbuka.. time tu muka awak akan rasa mcm kembang jerr
-lap muka dgn tuala bersih
-sapukan mask dibahagian yang ada bintik hitam/putih..elakkan sapuan dibahagian kening,bibir & kawasan mata
-tunggu sehingga mask kering & tegang
-tarik perlahan2 dari bawah ke atas
-tu diaa awak akan lihat kotoran melekat di mask tu

selamat mencuba!! #wapmuka

- basuh muka bersih bersih

- letak air panas dalam mangkuk,letak separuh sahaja.

- ambil tuala or kain, letak atas kepala then halakan muka pada air panas 
(jangan celup muka tu pulak, tu dlm katergori x payah pakai mask, keluar kulit terus )

- tunggu sampai pori-pori muka terbuka
( muka korg akan rasa mcm kembang )

- lap muka dgn tuala bersih

- sapukan mask dibahagian yang ada bintik hitam/putih.
  elakkan sapuan dibahagian kening,bibir & kawasan mata

- tunggu sehingga mask kering & tegang

- tarik perlahan lahan dari bawah ke atas

- hah tu diaaaaaa, tgk lah benda bendasing tu keluar!


SELAMAT MENCUBA!


sebelum ni ramai yg terus je pakai mask cenggitu kan,
kalau mcm tu,whitehead atau blackhead takkan keluar sgt,
so korg boleh cuba cara ni, cara ni mmg berkesan untuk keluarkan
bintik hitam korg! wapkan muka dgn betul.

kalau xde lagik Floral Mask, boleh contact :


 COLOURFULLGARAGE ( IG )

for FASTEST reply,

WHATSAPPS  017-6695657

6 comments:

Sham Bahrin said...

patut la sebelum pakai mask macam x kluar banyak...leh try cara nie bila nak pakai mask

Mar Mansor said...

betul ni...wapkan dulu muka..masa ni mesti tangan gatal je nak picit2 whitehead..

ArELeEz said...

klu leez kan.. bile nampak 'hasil yg kuar' tu, kompom geram! ha3..

ZazaMyMoon said...

mcm menarik je.. nanti nak gi jenguk fb tu..

tifaanvar said...

great tips

muja said...

laa,,, macam ni ke,, ok.. dah tau la caranya,, adusss,, salah cara bfore this,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...