16 May 2014

Hari Guru with BACK TO SCHOOL Theme


aku sangat tertarik dgn gambar yg blogger Cikgu kita sorg ni!
aku terus jd teruja sampai rasa mcm nk buat entry,
blogger chekgu azrine sape x kenal kan.hehehe.thanks kak sbb bg pinjam
pic nk buat entry.hehehe.

aku ingat lg dulu.masa kami sambut hari guru,
biasa biasa je,cikgu duduk kat depan,pas tu nyanyi,
pas tu masa dlm kelas,baru lah bg hadiah kat cikgu,
bg ucapan kat cikgu,salam cikgu.hehe.tapi kalau cikgu yang
garang sket tu,waktu kelas dia,tetap kena belajar,
xbest sungguh.hahaha.biasalah,masa dulu,kalau cikgu ckp
" okkk buat kerja sendiri " hah masa tu mmg bersorak gembira lah.
suka benor dpt nyembang.hehehe

tapi bila tgk Sambutan Hari Guru sekarang ni.tersangatlah meriah,
tadi aku dgr Era FM,dia kata sekolah taman seraya ada sambutan hari guru,
bertemakan arabic.hahaha.aku pun trus terfikir,eh ada tema?
ahcaner tu? oooo rupanya mcm niii.

untunglah budak budak sekarang kan,
cikgu semuanya sporting sporting,semuanya boleh masuk kepala.
best gila!

tgk mcm akk kita ni,siap lantik diri sendiri jd pengawas lg.
hikhik.ko mmg gila kuasa kak hoiii! hehehe.
tapi mmg aku dpt merasakan kesronokan tu lah.
ich ruginya aku x jd cikgu.hahaha




buat cikgu cikgu semua,selamat hari guru,buat cikgu sekolah tadika aku dulu,
tadika PASTI,sekolah rendah,sekolah menengah,sekolah teknik,
Politeknik,selamat hari guru,Anda Hebat! anda pendidik,
pembimbing! saya bangga dgn semua cikgu cikgu!
semoga semua menjadi cikgu terbaik!

tak lupa juga kepada makcik makcik aku,makcik makcik suami yg
kebanyakkannya semua pendidik.
rakan rakan saya,rakan rakan blogger,mcm yong!
saya bangga dgn mereka!

p/s : cita cita aku dulu nk jd cikgu,dan cita cita sampai skrg,
tapi x boleh kot.sbb aku bukan org yg sabar.hahaha.

15 comments:

Chekgu Azrine said...

Terharu ahkak sis..
Tetiba glemer cikgu azrine ek..
Bahaha..
Tq sis..cayam sis

najiah shaharain said...

best nyer n sporting hbis la...sgt rare cikgu nk pakai bju sekolah:)

Wawa Yusoff said...

spoting abes la cikgu2 ni :)

Nad MamaZN said...

mmg comeu bila cikgu berangan semula jd murid ;)

ZazaMyMoon said...

tertunggu2 jugak kot2 www.safurarara.com nak buat entry khas buat Kak Jah.. sempena domain baru safurarara dot com.. auuww..

anyway.. tadi aku ada baca entry cikgu azrine.. aku pulak rasa terharu bila tgk diorang ada theme back to school..

KiD said...

selamat hari guru.. comel-comel guru hari ni.. hehehee

Syima Syaz said...

amboi dah tak knal mana cikgu mana murid sbab cikgu pun cantik n muda macam murid... hehehe

i pun nak jadi cikgu tapi hmmm haha kat sekolah dulu pun nakal....

Mar Mansor said...

betul rara..sekarang ada tema..kakak saya arini dress up cam model pulok

DYatie said...

Best kan? comel sungguh cikgu2 ni. patut la kakak cikgu fefiling 15th pagi tadi. hehehe.

~MommyAqilMedina~ said...

Cita-cita aida memang nak jadi cikgu..tapi tak kesampaian lagi..ntah dapat ke tak ntah nak jadi cikgu tu..hehee..

Allene said...

comel giler.... macam muda da rupa semuanya...

Diana Rashid said...

sekolah akak dulu pun hari guru tak de sambutan apa pun..sekarang ni siap ada majlis..seronok betul..maisara ni dari balik sekolah sampai sekrang asyik cerita pasal sambutan hari guru kat sekolah tadi sampai adik buat isyarat jari suruh diam.. "shhhh..yam..!"heheh

Umie Artoqiemie said...

perghh cikgu macam budak sekolah je muka. awet muda..

rossi rossa said...

wahh..sempoi ah....

rara pun cikgu gak...cikgu kepada anak didik cilik princess....

selamat hari guru

ANIM said...

comel je..nampak muda berpuluh tahun.
kat kedah ni lain sikit. jpn bukan bagi buat sambutan hebat. lepas rehat kena belajar..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...