20 May 2014

IKEA Children : Dapur Mainan Untuk Anak

DUKTIG series
Dutking Mini Kitchen RM388
aku selalu kata,untungnya budak budak skrg ni.mmg untung.seronok tgk dorg.
kebanyakkan mak pak dh mampu belikan mcm mcm,kebanyakkan lah.
tapi aku membeli kat anak aku,tgk keperluan dia.untuk pembelajaran xpe,
tapi kalau membazir,xpayah lah.haritu aku beli blok blok kat dia,suh dia main,
belajar,tapi last last ntah kemana perginya.leburrr duet ibuu.hahaha.



baru baru ni ikea buat promotion untuk mainan budak budak,
aku dh lama dh usha dapur comels ni,
ingat nak beli.tapi aku ni duk umah MIL,kang mana pulak nk sumbat,
hahaha.tak pelah,nt kalo kita duduk rumah sendiri.ibuu and papa belikan eh.
tapi dapur ni mmg comels.suka aku tgk.

DUKTIG 10-piece coffee/tea set IKEA
RM44.90


DUKTIG 5-piece kitchen utensil set IKEA Mini kitchen utensils for play, made of stainless steel and other durable materials.
RM19.90

DUKTIG 5-piece cookware set IKEA Mini cookware for play. Made of durable material and stainless steel.
RM47.90

DUKTIG 8-piece salmon set IKEA
RM24.90
DUKTIG Play kitchen IKEA Encourages role play which helps children to develop social skills by imitating grown-ups and inventing their own roles.
RM289

DUKTIG 7-piece toy baking set IKEA
RM47.90

bukan tu je.dia didatangkan dgn 1 set cawan,pinggan,ada sayur sayur,ada ikan.
kalau nk buat kueh pon,siap ada alas oven tu,ada penggelek,ada acuan segala.
mmg complete.mak pak sediakan duet je,pas tu g ikea.hahaha.

IKEA ni bg aku,brg dia bagus,kalo tgk betul betul,barang dia x mahal mana pon,
ok dan mampu milik.dan jugak berkualiti,
walaupun aku duk KL,tp jarang sgt aku pegi IKEA,sbbnya asek sesak je,
kalau pergi,kena pegi pagi pagi,tu pun dh sesak.suke bebenor dorg dtg sini.

kalau korg nk beli pape,boleh je kirim kat aku,
tapi kalau korg rapat ngan aku lah.kalau xkenal cane nk kirim barang kan.
risau gak aku.hahaha.

korg kalau nk tgk barang barang ikea,boleh je g ke website dia.


kalau korg x gila.mmg korg tabah,aku tiap kali bukak website ikea,
aku mst gila.hahaha.xtentu hala tgk brg lawa lawa.haisshhh!

ok lah.tu saje merepek untuk harini! bai! selamat mencuci mata.

DUKTIG mini-kitchen
ohsemmm!

8 comments:

Mar Mansor said...

memang boleh jadi chef nih..

Syima Syaz said...

omputeh kan baya2 4-5 tahun dah pandai baked sendiri.... kalau umur 4-5 tahun sesuai la set macam ni..

buat masa skrg untuk incess atau aisya plastik kat mr.diy sudey...hehe

mama amir said...

bestnya mainan budak2 sekarang...
saya dulu2 abis pinggan mangkuk plastik mak dibuat main...bahan2nya tanah, bunga dan daun2 pokok bunga...kena marah jugak la...hehehe

Aeen said...

mainan budak2 skang ni mcm2....tunggu Raynia besar sikit baru boleh beli set dapur mcm nie...hehe..mainan bdk pmpuan lagi gile sikit nengoknye..hehe

Nafisa81 said...

Tak pernah pun gi ikea. Tunggu buka kat jb baru pergi...

Rizziela said...

walahai..mahalnyer..nasib baik anak boboy..kalau gugurl..mau gak teringin ni

tifaanvar said...

btl tu Ikea barang2 dia mmng brpatutan dan berkualiti

♥ ROS ♥ said...

Cute sgt... Haishhh :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...