11 June 2014

Abby Abadi MENDERA BEKAS SUAMI ( Noor Farhan )


mengikut gambar ni,Abby Abadi mendera suami dia,
tapi kalau mendera,kenapa pulak? sbb apa nk dera suami,
takkan lah dia sebagai isteri tak tau hukum,takkan lah nk dera suami,
dan jugak,dikatakan dia mendera EMOSI suami dia.wahhhhhh~
daysattt!

tapi yelah kan,bila aku borak borak ngan kwn kwn pasal Abby ni,
maybe keputusan yg dia buat sangat drastik,
kenal baru je,xsampai sebulan dah kawen,then Farhan tu pulak baru 24tahun.
so mst ada yg bercanggah.

tapi mmg kesian lah.Masjid yg dibina,runtuh mcm tu je.
hanya Allah yg tahu,moga Abby tabah,dan jugak Farhan.
ada hikmah di sebalik kejadian.


Noor Farhan juga mendedahkan yang mereka sering bertengkar ketika Abby tidak mempunyai wang & ekoran itu juga sering memberikan tekanan kepada lelaki itu sehingga beliau mengambil keputusan untuk tidak pulang ke rumah.

“Setiap kali tidak mempunyai wang dia akan menyerang & mendesak saya sehingga pergaduhan akan tercetus di antara kami malah dia sering mengatakan saya tidak mendatangkan apa-apa faedah kepadanya”

“Saya tidak pulang ke rumah kerana ingin ruang untuk memperbetulkan keadaan tetapi sikapnya yang sering memaksa dan mendesak membuatkan saya tertekan,” tambahnya lagi.

“Cukuplah… Saya tidak akan rujuk kembali dengan dia kerana dia telah mencederakan saya dan perasaan sayang sudah tidak ada dalam diri saya,“ jelasnya - RotiKaya


14 comments:

Fifi Nadhrah said...

meremang bulu roma baca..

syawalsimpsons said...

BIAR BETOI NI...

Syima Syaz said...

mak aiii ganaih ha... cakaran ghimau betina apa ni?

aii cik abby ni.bkn ke tgh process mencari redha allah?

Sue-Rya Qistina said...

mcm2 hal dunia artis ni..semoga kita semua mengambil iktibar di atas setiap kejadian..

Nurzakiah Hanum said...

ya allah

Aeen said...

perangai dy mmg mcm nie..suka mendesak.memang kaki hangin 1 badan..(meroyan)..cemburu, suka control...sebab2 ni jugak la zul ariffin putus cinta ngn dy dulu...

mama_ka0ri said...

biar betul??

ZazaMyMoon said...

Tak berani nak menuduh..
pengalaman dia ngan norman hakim dulu pun bila tengok masa dorang gaduh masuk melodi dulu mmg tau yg si abby ni outspoken punya ppuan..
ingat dah berhijrah dia dah berubah.. tak tau lah kebenarannya.. hanya Allah je yg tahu.. cuma boleh doakan yg terbaik saja

ArELeEz said...

perrgghh..!! t'kejut beruk bile baca ni! isk3..

Chekgu Azrine said...

Kita doakan yg terbaik je la utk kehidupan mereka yg akan dtg..berpisah tu mmg dh ketentuan Allah kan..mgkn sbb faktor usia jgk nih..

Shark Kay said...

adeh..
mn nk letak muka kalau cmni.
dua2 x betul tindakan.

Liyana said...

bersih je kulit farhan ni kan... hehe

Diana Rashid said...

Boleh tahan garang jugak la Abby ni ye..:P

Mar Mansor said...

eh yeke? no komen..
kuat giler abby tu leh tomoi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...