Image and video hosting by TinyPic

15 June 2014

CADBURY pancing BLOGGER



aku rasa mcm kelakar jugak.macam diperbodohkan je.
yg Blogger Blogger ni pun rajin nk melayan lah.
aku bukan nk cakap hape lah.aku kalau kata Cadbury bg aku duet,
suruh makan coklat dia,aku x kenan sgt lah nk makan,
aku actually dah tawar hati,dah x teringin lansung nk makan coklat dia.
kalau tengok kat kedai kedai pon aku rasa JIJIK, maaf lah kalau aku cakap.
tapi aku mmg x lalu,banyak lg coklat lain yg boleh mkn,
kalau susah susah sgt,buat je coklat sendiri.

korg pulak mcm mana?

- sumber
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. Tak payah makan apa2 coklat dulu...

    ReplyDelete
  2. hurm...kan.. kan.. dah hilang kepercayaan dengan cadbury.. huhu

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum kak..

    klau kita mmng xmkn cadbury ni. dari dulu x pnh beli. x suka. nasib la bila kuar isu ada bnda haram tu, tak la terkilan sngt..

    ReplyDelete
  4. Baca jugak pasal hanya blogger jer yg makan.. sedeyyyy.. mcm diperbodohkan pulak.. :(

    ReplyDelete
  5. blogger? tajuk je yg sebut blogger.... tapi isi cerita tu tak sebut plak pasal blogger..... orang yg bercakap tu blogger ke? saya tak kenal pun... Aktivis Siber Malaysia? adakah itu mewakili semua suara blogger?

    ReplyDelete
  6. jgn jd berkehendak sgtlah..
    berapa juta dibayar tu?

    ReplyDelete
  7. betul tu...byk lagi coklat lain boleh makan

    ReplyDelete
  8. Tu geng blogger tgh mkn ke?? Erkk...

    ReplyDelete
  9. kita pon sama..takkan makan dah cadbury tu..yekk..

    ReplyDelete
  10. mcm manalah blogger blh trlibat dngn bende cm ni

    ReplyDelete
  11. pelik. kenapa selama ni coklat ni elok je ada kat market?? bukan ke kesahihan halal haram dari jakim?? kenapa skrg baru nak gembar gemburkan? dah berapa banyak plak lah selama ni kita telan choc tu.. phuihh

    ReplyDelete
  12. meh makan coklat ida meh meh . HALAL punya hehehhehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com