15 June 2014

CADBURY pancing BLOGGER



aku rasa mcm kelakar jugak.macam diperbodohkan je.
yg Blogger Blogger ni pun rajin nk melayan lah.
aku bukan nk cakap hape lah.aku kalau kata Cadbury bg aku duet,
suruh makan coklat dia,aku x kenan sgt lah nk makan,
aku actually dah tawar hati,dah x teringin lansung nk makan coklat dia.
kalau tengok kat kedai kedai pon aku rasa JIJIK, maaf lah kalau aku cakap.
tapi aku mmg x lalu,banyak lg coklat lain yg boleh mkn,
kalau susah susah sgt,buat je coklat sendiri.

korg pulak mcm mana?

- sumber

16 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

Tak payah makan apa2 coklat dulu...

mOoN IzzaN said...

hurm...kan.. kan.. dah hilang kepercayaan dengan cadbury.. huhu

Sya Mimie said...

assalamualaikum kak..

klau kita mmng xmkn cadbury ni. dari dulu x pnh beli. x suka. nasib la bila kuar isu ada bnda haram tu, tak la terkilan sngt..

syawalsimpsons said...

macam2 sekarang ni

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Baca jugak pasal hanya blogger jer yg makan.. sedeyyyy.. mcm diperbodohkan pulak.. :(

skuterlady said...

blogger? tajuk je yg sebut blogger.... tapi isi cerita tu tak sebut plak pasal blogger..... orang yg bercakap tu blogger ke? saya tak kenal pun... Aktivis Siber Malaysia? adakah itu mewakili semua suara blogger?

PetakBunga said...

jgn jd berkehendak sgtlah..
berapa juta dibayar tu?

Nurzakiah Hanum said...

syoknya

Ayu azmir said...

singgah sini

nurul husna said...

betul tu...byk lagi coklat lain boleh makan

mama ka0ri said...

Tu geng blogger tgh mkn ke?? Erkk...

shahida rahim said...

kita pon sama..takkan makan dah cadbury tu..yekk..

tifaanvar said...

mcm manalah blogger blh trlibat dngn bende cm ni

Liyana said...

haku pun geli hehehe

ZazaMyMoon said...

pelik. kenapa selama ni coklat ni elok je ada kat market?? bukan ke kesahihan halal haram dari jakim?? kenapa skrg baru nak gembar gemburkan? dah berapa banyak plak lah selama ni kita telan choc tu.. phuihh

::EIDA:: said...

meh makan coklat ida meh meh . HALAL punya hehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...