Image and video hosting by TinyPic

18 June 2014

CPUV baru dan Keyword Berdebar debar jumpa hubby


thanks Nuffy, bg lagik CPUV baru kat ai! hehehe.
terkejut jugak ada yg baru.jadilah ada 3 ongoing,tu pon tunggu masa je nk credited.
hahaha.biasalah,blog mak jemah skrg ni xde topik hot.
hahaha.kesian kan.tapi ada duet masuk sikit tu ok lah jugak,
sape nak bg khennnn~ hehehe


dan yang paling x tahannya,tadi cek cek keyword,
ada keyword yg buat aku gelak sendiri.hahaha.
Rahsia gigi putih Ning Baizura.hoi! dah kenapa.hahahaha.
lepas tu ada yg cari entry rogol kwn fb? huh?! ni lg aku x faham,
dan yg paling kelakar, BERDEBAR DEBAR JUMPA HUBBY.
hahahaha.agak agak sape lah yg carik tu eh.hahaha
mmg lah berdebar kalau dh lama x jumpa.
kahkahkah.mcm mcm lah korg ni! hadoi!

ok lah tu,buat hiburan petang petang hari.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. tahniah. Yg pasal keywords tu mmng klakarlah. Heheheh

    ReplyDelete
  2. rezeki..meh tolon klik Huawei :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. .byk cpuv...
    berdebar jumpa hubby ye....
    yg lama tak jumpa lagi lah...
    yang hari hari jumpa pun...
    bila dah petang mulalah start kemas mainan...masak...sikat rambut...eceh..

    ReplyDelete
  4. Hahaha. Aku dlu seminggu sekali jumpa husband pun tersipu2 malu aww aww. Apatah lagi dah lama2. Hahaha.

    ReplyDelete
  5. tahniah!

    banyak lagi benda yang Nat tak paham rupanya ...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com