Image and video hosting by TinyPic

18 June 2014

Fynn Jamal sudah bertudung


Penyanyi lagu Arjuna Beta,sape x kenal kan.Fynn Jamal.
ramai yg suka dengan Juna,termasuk lah aku.selalu nak stalk je dorg,
baru baru ni,lepas kak Fynn balik Malaysia,aku tgk dia dah bertudung.
lahaiiii~ Alhamdulillah.lepas sorang, sorang berhijrah,indahnya kan~

aku jugak nak berhijrah,nak berhijrah menjadi lebih baik,
nak labuhkan tudung,nak longgarkan pakaian,
lebihkan amal ibadat.slow slow lah ye.insyaAllah.
hehehehe.

yang penting,jangan hipokrit.
kadang kadang aku lah tu,terlalu nk ikut trend dan fasion.
hahahaha.dan kadang kadan aku jugak jenis main bedal je.
kaut je mana yg ada.hehehe.tapi xpe, asalkan tutup apa yg patut.
kan kan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. suka gak stalk ig kat fynn.. juna comel

    ReplyDelete
  2. x knl dia. Baguslah berubah utk sesuatu yg lbh baik

    ReplyDelete
  3. Hari tu aku tgk iklan muzik2 tu yg fynn bertudung. Alhamdulillah. Semoga kita semua istiqamah.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah ..
    xkenal sgt fynn tp kenal lagu arjuna tu ..huhuh baru tau dia penyanyinya ...

    Nat pun selalu gak hipo .. hehehhe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com