18 June 2014

Fynn Jamal sudah bertudung


Penyanyi lagu Arjuna Beta,sape x kenal kan.Fynn Jamal.
ramai yg suka dengan Juna,termasuk lah aku.selalu nak stalk je dorg,
baru baru ni,lepas kak Fynn balik Malaysia,aku tgk dia dah bertudung.
lahaiiii~ Alhamdulillah.lepas sorang, sorang berhijrah,indahnya kan~

aku jugak nak berhijrah,nak berhijrah menjadi lebih baik,
nak labuhkan tudung,nak longgarkan pakaian,
lebihkan amal ibadat.slow slow lah ye.insyaAllah.
hehehehe.

yang penting,jangan hipokrit.
kadang kadang aku lah tu,terlalu nk ikut trend dan fasion.
hahahaha.dan kadang kadan aku jugak jenis main bedal je.
kaut je mana yg ada.hehehe.tapi xpe, asalkan tutup apa yg patut.
kan kan.

6 comments:

azizah :) said...

suka gak stalk ig kat fynn.. juna comel

tifaanvar said...

x knl dia. Baguslah berubah utk sesuatu yg lbh baik

DYatie said...

Hari tu aku tgk iklan muzik2 tu yg fynn bertudung. Alhamdulillah. Semoga kita semua istiqamah.

N.A.T said...

Alhamdulillah ..
xkenal sgt fynn tp kenal lagu arjuna tu ..huhuh baru tau dia penyanyinya ...

Nat pun selalu gak hipo .. hehehhe

saya tak tipu!!nina the mummy said...

alhamdulilah.........

saya tak tipu!!nina the mummy said...

alhamdulilah.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...