26 June 2014

Gambar bukti awie memukul isterinya

Wanita adalah untuk disayangi,
Dibelai,dimanja.

Bukan dipukul begini rupa.
Kalau nk pukul hanyalah dengan kain batik
Yang digumpal dan hanya boleh dipukul
dikaki.

Tak tau lah ni betul ke tidak.
Hanya Allah swt yg tahu.

14 comments:

Prof John said...

kita tunggu la ape si awie tu jawab nanti..

dalila said...

Ya Allah..
moga ada jalan penyelesaian yg terbaik utk dorg ni..
(kalau btl la awie punye keje)
dasyat gak la..

Nurzakiah Hanum said...

omg

Mar Mansor said...

dasyat..tunggu maklumat selanjutnyer

Liyana said...

kalau aku.. aku potong ehem2 dia time tido wakakakakakaka

nuyui a.k.a miss YUI said...

ya ALLAH truknya..

fazitaismail said...

Teruk betul lah awie ni..muka pun nampak cam ganster dah

Liyliz said...

AKAK dpt sumber mana ni? teruk nya muka kena belasah tu.

syawalsimpsons said...

macam2 la dorang ni kan

Mama Safiy Arfan said...

uish lain trs nmpk muka yg kne pukul dgn muka yg pkai selendang tu

fieda said...

ada jugak tgk gmbr ni smlm..wallahualam..andai benar maka dayus la awie ni pukul isteri..

JunAina said...

Teruknya...ini bukan pukul nak mengajar ini pukul nak kasi matik.

ieza ashaari said...

Pergh..biar btul. Tahun lps, raya 1st aku beraya dgn awie ni ko tau. Borak2 dgn wife dia. Lawa, kulit cantuk, ank comel2.

ros_reeza said...

aduhai.. ada jugak bacab di fb..
salam Ramadhan Kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...