Image and video hosting by TinyPic

26 June 2014

Gambar bukti awie memukul isterinya

Wanita adalah untuk disayangi,
Dibelai,dimanja.

Bukan dipukul begini rupa.
Kalau nk pukul hanyalah dengan kain batik
Yang digumpal dan hanya boleh dipukul
dikaki.

Tak tau lah ni betul ke tidak.
Hanya Allah swt yg tahu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. kita tunggu la ape si awie tu jawab nanti..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..
    moga ada jalan penyelesaian yg terbaik utk dorg ni..
    (kalau btl la awie punye keje)
    dasyat gak la..

    ReplyDelete
  3. dasyat..tunggu maklumat selanjutnyer

    ReplyDelete
  4. kalau aku.. aku potong ehem2 dia time tido wakakakakakaka

    ReplyDelete
  5. Teruk betul lah awie ni..muka pun nampak cam ganster dah

    ReplyDelete
  6. AKAK dpt sumber mana ni? teruk nya muka kena belasah tu.

    ReplyDelete
  7. uish lain trs nmpk muka yg kne pukul dgn muka yg pkai selendang tu

    ReplyDelete
  8. ada jugak tgk gmbr ni smlm..wallahualam..andai benar maka dayus la awie ni pukul isteri..

    ReplyDelete
  9. Teruknya...ini bukan pukul nak mengajar ini pukul nak kasi matik.

    ReplyDelete
  10. Pergh..biar btul. Tahun lps, raya 1st aku beraya dgn awie ni ko tau. Borak2 dgn wife dia. Lawa, kulit cantuk, ank comel2.

    ReplyDelete
  11. aduhai.. ada jugak bacab di fb..
    salam Ramadhan Kak :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com