Image and video hosting by TinyPic

11 June 2014

Gambar Isteri Muda Bade, Madu Erma Fatima





cantik orgnya kan! kalau dah Bade mampu, Erma benarkan,izinkan,
apa salahnya kan.tapi di sudut hati kecil seorang perempuan,
sape lah yang tahu kan.hanya Allah saje yg tahu.
walaupun dia izinkan,tetap akan rasa berkecil hati.

moga MADU erma boleh bg zuriat kat Bade,
berbaik baik lah kita sesama wanita,
org kata Lelaki makin sikit,
tapi ustaz Kazim Elyas kata,apa yg sikitnya,
Bangla ada, Nepal ada,ramai ada.kikikiki.
KIJAM! hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. ustaz kazim mmg kelakar..hehehehe!

    ReplyDelete
  2. yang baru ni nampak macam tak membosankan..heheheh

    ReplyDelete
  3. lama ida tak amik tahu psl retis ni. semak haih! rara mmg suka updte retis kan. hehehhe.. ida pun kadang2 jenguk pasal gosip retis rara. HAHHA.

    eh jap jap, si bade ni dah kawen lain ke? kesian erma. aku tak suka haih laki ni alasan anak nak kawen lain, abis yg bercerai anak berderet tu ape kes? haa start emo lah aku ni.. hahahhahahahha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com