11 June 2014

Gambar Isteri Muda Bade, Madu Erma Fatima





cantik orgnya kan! kalau dah Bade mampu, Erma benarkan,izinkan,
apa salahnya kan.tapi di sudut hati kecil seorang perempuan,
sape lah yang tahu kan.hanya Allah saje yg tahu.
walaupun dia izinkan,tetap akan rasa berkecil hati.

moga MADU erma boleh bg zuriat kat Bade,
berbaik baik lah kita sesama wanita,
org kata Lelaki makin sikit,
tapi ustaz Kazim Elyas kata,apa yg sikitnya,
Bangla ada, Nepal ada,ramai ada.kikikiki.
KIJAM! hahaha.

7 comments:

Nursaila Norman said...

ustaz kazim mmg kelakar..hehehehe!

syawalsimpsons said...

moga mereka berbahagia kan

Nurzakiah Hanum said...

ooo sekadar tgk je la

ArELeEz said...

semoga bade adil.

Liyana said...

oooo sian ke erma...

Diana Rashid said...

yang baru ni nampak macam tak membosankan..heheheh

::EIDA:: said...

lama ida tak amik tahu psl retis ni. semak haih! rara mmg suka updte retis kan. hehehhe.. ida pun kadang2 jenguk pasal gosip retis rara. HAHHA.

eh jap jap, si bade ni dah kawen lain ke? kesian erma. aku tak suka haih laki ni alasan anak nak kawen lain, abis yg bercerai anak berderet tu ape kes? haa start emo lah aku ni.. hahahhahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...