Image and video hosting by TinyPic

24 June 2014

Sambutan Hari Lahir Nadi Anaqi yang sederhana dan suci





suka tengok keluarga Zahiril Adzim and Sheira Ayob ni,
simple,xberiye,xshow off. dan hanya bersederhana,tapi nampak meriah,
pakai baju melayu,baju kurung,alahaiii, memang nampak suci sangat ♥
jatuh hati pulak aku,bukan mcm artis artis lain skrg ni,
semua berlumba lumba untuk nampak hebat.kan?!

semoga Nadi Anaqi menjadi anak yg soleh.Amin.

p/s : kenapa awal comels sgt!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. zahiril ni kecik2 je, syera pun sama. taknampak macam mak2 langsung, macam remaja sangat.. hari tu jumpa tengok comelnya perempuan ni, macam pernah nampak.. sekali tengok sekali lagi.. dia pergi kat zahiril.. oo patutlah comel, artis kot. hehe.. anak dorang pun comel.

    ReplyDelete
  2. super cute kan dierg... aku suke bile artis gini... sejuk je mata mmndang.. xtrlalu nk tnjuk itu ini..

    ReplyDelete
  3. Sejuk mata tgk...sederhana tp tetap cantik

    ReplyDelete
  4. best plak tema dia.. aku nak tiru la... kikikiki

    ReplyDelete
  5. simple dan clasic, bersederhana je.cumel, mcm tema vintage pun ada

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com