24 June 2014

Sambutan Hari Lahir Nadi Anaqi yang sederhana dan suci





suka tengok keluarga Zahiril Adzim and Sheira Ayob ni,
simple,xberiye,xshow off. dan hanya bersederhana,tapi nampak meriah,
pakai baju melayu,baju kurung,alahaiii, memang nampak suci sangat ♥
jatuh hati pulak aku,bukan mcm artis artis lain skrg ni,
semua berlumba lumba untuk nampak hebat.kan?!

semoga Nadi Anaqi menjadi anak yg soleh.Amin.

p/s : kenapa awal comels sgt!

6 comments:

Nurul Aziz said...

zahiril ni kecik2 je, syera pun sama. taknampak macam mak2 langsung, macam remaja sangat.. hari tu jumpa tengok comelnya perempuan ni, macam pernah nampak.. sekali tengok sekali lagi.. dia pergi kat zahiril.. oo patutlah comel, artis kot. hehe.. anak dorang pun comel.

umie shahidah said...

super cute kan dierg... aku suke bile artis gini... sejuk je mata mmndang.. xtrlalu nk tnjuk itu ini..

mrs kayrul said...

Sejuk mata tgk...sederhana tp tetap cantik

Allene said...

best plak tema dia.. aku nak tiru la... kikikiki

tifaanvar said...

nmpak sedrhana je kan

Mila Ahmad said...

simple dan clasic, bersederhana je.cumel, mcm tema vintage pun ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...