Image and video hosting by TinyPic

03 July 2014

Hari Kelahiran Semula Felixia Yeap : 3 Julai memeluk agama Islam

sedih aku membaca kisah Felixia Yeap ni,
sampai rasa nak menangis,sedih,dan kdg kdg rasa malu,
dulu aku mcm, " eh apa cina ni,mcm nk menghina Islam "
tapi now aku kagum dgn Istiqamah dia,dan aku baru faham,
yang dia betul betul nak mencari Agama,
nak mencari Tuhan.

Alhamdulillah.moga perjalanan mu dipermudahkan.
Amin ♥


baca lanjut di blog Felixia Yeap ( SINI )
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. julia pun suka baca blog dia rara...suka cara felixia nak mendekati islam...syukurr...tak sabar nak tahu nama islam dia...sebab terdengar dlm DJ radio ckp dia nak letak nama dia sempena dia mimpi nama islam dia hari2...dan bila dia telek nama tu baik maksudnya....mudah-mudahan amin

    ReplyDelete
  2. Semoga dia istiqomahkan.. tak sangka dia lagi mendalami islam untuk mencari agama yang betul2 boleh memberikan ketenangan.

    ReplyDelete
  3. semoga perjalanan kehidupan dia semakin bercahaya

    ReplyDelete
  4. semoga felixia terus istiqamah dan Allah sentiasa beri petunjuk pada beliau dan kita semua..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah .. semoga Rania terus istiqamah :)

    ReplyDelete
  6. nama dia masuk Islam , Rania kan? semoga dia terus menerus mendekatkan diri dgn ALLAH SWT amin

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com