Image and video hosting by TinyPic

09 July 2014

Rainbow Cookies buatan sendiri


nak beli mahal,susah nak dapat.
lastlast buat sendiri.puas hati!
hehehehe.

nak resipi? nanti lah~
hehehe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. kuih raya! kuih raya detected! :D

    ReplyDelete
  2. Wah...dah buat kuih raya ker ☺

    Betul tu. Buat sendiri gak yg puas hati.

    ReplyDelete
  3. Sedap nampak akak. Nanti boleh kongsi resepi yea. Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Rajinnya rara...x buat lg cookies

    ReplyDelete
  5. Cantik la biskut ni rara..nnt leh bisnes doorgift dh pndai buat biskut ni..hihi

    ReplyDelete
  6. hebat.....nk tau cr buat.....

    ReplyDelete
  7. rara ko ngan aku ni sama lah pemikiran...semalam aku baru je amik resepi nak buat biskut pelangi ni...mudah je resepi dia...tp org jual kemain mahai bebenor...rasa nak buat minggu ni hehehe

    ReplyDelete
  8. Ra nanti ko bagi recipe plus dengan mana nak carik acuan cookies ni yer.. thx

    ReplyDelete
  9. teringin nak buat gakk
    tgu masa sesuai, sejak ada baby ni payah sikit hurmm

    ReplyDelete
  10. nampak sedapppppp....ain ade salin resepi...tp nak buatnya nth bile..hehe

    ReplyDelete
  11. buat sendri lagi puas hati kan..bagus la rara..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com