09 July 2014

Rainbow Cookies buatan sendiri


nak beli mahal,susah nak dapat.
lastlast buat sendiri.puas hati!
hehehehe.

nak resipi? nanti lah~
hehehe.

13 comments:

Haura Marissa said...

kuih raya! kuih raya detected! :D

Fiza Rahman said...

Wah...dah buat kuih raya ker ☺

Betul tu. Buat sendiri gak yg puas hati.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Sedap nampak akak. Nanti boleh kongsi resepi yea. Terima kasih.

Liyliz said...

akak nk resepi kasi tau

fazianbatrisyia said...

Rajinnya rara...x buat lg cookies

Syaz Rozelt said...

Cantik la biskut ni rara..nnt leh bisnes doorgift dh pndai buat biskut ni..hihi

eima said...

hebat.....nk tau cr buat.....

Julia Johari said...

rara ko ngan aku ni sama lah pemikiran...semalam aku baru je amik resepi nak buat biskut pelangi ni...mudah je resepi dia...tp org jual kemain mahai bebenor...rasa nak buat minggu ni hehehe

ZazaMyMoon said...

Ra nanti ko bagi recipe plus dengan mana nak carik acuan cookies ni yer.. thx

dak-eiza said...

teringin nak buat gakk
tgu masa sesuai, sejak ada baby ni payah sikit hurmm

Aeen said...

nampak sedapppppp....ain ade salin resepi...tp nak buatnya nth bile..hehe

CikLa Shahril said...

Look yummy....

Mar Mansor said...

buat sendri lagi puas hati kan..bagus la rara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...