Image and video hosting by TinyPic

28 August 2014

Breakfast apa?

choclate Tortufo

semalam aku makan coklat Torfufo ni kat KFC.
nampak dlm gambar mcm menggiurkan sangat,
mmg sedap.mcm kek Indulgence tu lah.
korg try lah.tapi benda yg menggemukkan mmg selalu sedap.
hikhik.

harini breakfast apa?
aku lapar gila pg td.tapau bihun kat kantin je.
jap g makan lah.

harini nk start diet balik,harap aku kuat.
nk lost lg 6kg je dh ok lah.
kalau dpt balik berat 60kg ok lah utk mak anak sorg.
hahaha.kalau dapat angka LIMA lg best,
59kg ke.hahaha.tapi kena KUAT sikit lah.
ini kalau lembik je.duk lah ko dgn berat ko skrg safura oi!
jangan berangan lah nk pakai baju lelawa mcm org lain.
hahaha *psycho

ok lah,bai! heeee. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. Sedap tartufo ni. Makan masa bulan posa aritu. tapi skang eka alah pada coklat. Jadinya aritu beli telan air liur je tgok adik makan. Soft je kan. Sedap.

    Arini eka brekpes nasik lemak. Sedap betui Hehehe

    ReplyDelete
  2. chaiyok2 rara...diet jangan x diet...heheh..slow2 yeh..jgn drastik sgt...kite pun dlm proses nak diet nie..huuh.

    ReplyDelete
  3. semangat mendiet ni.. nk join diet jugak lah..

    ReplyDelete
  4. eh nmpak awk slim melim je tau .. xkan x cecah 60kg kut.

    dap ye kek kt kfc tu ? tkot x kne ng tekak je .. almaklom le dh selalu mkn kek sedp.. kang kalau xsdp ma ke tong smph terus

    ReplyDelete
  5. choc, my fav food d dunia ne kekeke. fae srpn sosej goreng n candies je td huhuhu...

    ReplyDelete
  6. ra.. aku diet sebulan lose 5kg.. apa lg.. jom la..

    ReplyDelete
  7. KFC? xleh makan . boikot ! HAHHA

    ReplyDelete
  8. yang, diet yer? tp selim sgt cuma diet utk sihat, ok sgt ;)

    ReplyDelete
  9. Akk hangat2 taik aym je la klu ckp bab diet.huhu

    ReplyDelete
  10. Sedap eh? Nmpk mcm sedap je rara. Terliur akk tgk. Hihi nak diet mmg kena kuat thn iman. Aritu akk diet sebulan dpt kurang 58 kg ke 52 kg. alhamdulillah lps turun berat terus dpt hamil

    ReplyDelete
  11. Owh..Rara tinggi bolehlah weight macam tu...suzy rendah kalau macam tu dah nampak kura2 dah. HUHUHU ... kite pon dalam misi nak buang 1kg je lagi...chiyokk!!!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com