Image and video hosting by TinyPic

26 August 2014

Cincin melekat dialat sulit lelaki

Ni namanya bodoh alam.saje cari penyakit.ada lah tu benda yg x elok nak buat tu kan.xpasai jeee.buat malu je.yang nurse nurse pon dok kt keliling tu menjenguk jugak.haih xmalu ke cik misi oiiii.hahahaha.mcm mcm donia skrg! Bengkak eh nonek dia.fuhhh sabo jelahh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. tak segan pulk misi perempuan tu kan huhu

    ReplyDelete
  2. dia ni mcm mne bole lekat cincin kt situ plak ea?
    nurse tu pon
    aiyaaaa
    maluuu sket bole? =.=
    skank kn dh ad nurse laki so bia jelah nurse laki yg buat
    awk pompuan ...duk jeauh naa ..

    ReplyDelete
  3. Xde keje carik keje. Adoiaiii..

    Kemain lagi penuh minat yg sorang tu duk tgk. Camnelah gmbr ni blh lepas ek?

    ReplyDelete
  4. mesti sakit sangat kan.. takleh bayang.

    ReplyDelete
  5. xde masalah cari masalah..wat malu je..1 malaysia dh tau citer die..

    ReplyDelete
  6. Amboi tekun sungguh kakak baju biru tu...

    ReplyDelete
  7. sabo je la .. yg bdk tu mmg dah sengal .. yg misi sama buat muka gatai tu buat apa .. kemain lagi mimik muka tu hahhahah

    ReplyDelete
  8. hemm x tau nak cakap ape =(
    Melayu pula tu...buat pelik2.

    ReplyDelete
  9. Ish..haru btul..ni rasanya org giler seks kot..sbb ltk cincin kt situ..huuu..gilos

    ReplyDelete
  10. ko buat entry lucah ra....

    baahahahhahahahahaha

    nonek pun boleh

    ReplyDelete
  11. kan??cik nurse tu sampai tak de segan silu langsung..nak sangat tengok alat sulit lelaki,dok dalam bilik google je.ni sampai terpampang muka masuk paper ,mata merenung alat sulit.tak paham Ahkak!!!si Lelaki tahan malu je la..perempuan lak tak tertahan2..hehehehh

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com