26 August 2014

Cincin melekat dialat sulit lelaki

Ni namanya bodoh alam.saje cari penyakit.ada lah tu benda yg x elok nak buat tu kan.xpasai jeee.buat malu je.yang nurse nurse pon dok kt keliling tu menjenguk jugak.haih xmalu ke cik misi oiiii.hahahaha.mcm mcm donia skrg! Bengkak eh nonek dia.fuhhh sabo jelahh.

12 comments:

najihahfara said...

tak segan pulk misi perempuan tu kan huhu

MG schmidt said...

dia ni mcm mne bole lekat cincin kt situ plak ea?
nurse tu pon
aiyaaaa
maluuu sket bole? =.=
skank kn dh ad nurse laki so bia jelah nurse laki yg buat
awk pompuan ...duk jeauh naa ..

ummi aqilah (LM) said...

Xde keje carik keje. Adoiaiii..

Kemain lagi penuh minat yg sorang tu duk tgk. Camnelah gmbr ni blh lepas ek?

eira eixora said...

mesti sakit sangat kan.. takleh bayang.

dalila said...

xde masalah cari masalah..wat malu je..1 malaysia dh tau citer die..

Eye_nee said...

Amboi tekun sungguh kakak baju biru tu...

eima said...

sabo je la .. yg bdk tu mmg dah sengal .. yg misi sama buat muka gatai tu buat apa .. kemain lagi mimik muka tu hahhahah

Love Razila said...

hemm x tau nak cakap ape =(
Melayu pula tu...buat pelik2.

Chekgu Azrine said...

Ish..haru btul..ni rasanya org giler seks kot..sbb ltk cincin kt situ..huuu..gilos

e.t.t.y said...

ko buat entry lucah ra....

baahahahhahahahahaha

nonek pun boleh

Lea IsNawi said...

nasib bomba dtg..ngehngeh

Diana Rashid said...

kan??cik nurse tu sampai tak de segan silu langsung..nak sangat tengok alat sulit lelaki,dok dalam bilik google je.ni sampai terpampang muka masuk paper ,mata merenung alat sulit.tak paham Ahkak!!!si Lelaki tahan malu je la..perempuan lak tak tertahan2..hehehehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...