19 August 2014

Menu makanan paling popular untuk jamuan hari raya 2014

Wahhhh gittew~ kemain tajuk mak jemah.actually mak jemah xleh tido ni.lepas rebus speghetti,gosok baju td.ngat kan nak baring terus lelap.tapi nan hado.xmau pulak lelap.al maklumlah,sok pestime nk join taska anak buat jamuan raya.khennn.so excitednya lain macam sket.haihhh.

Berbalik kepada tajuk.korg rasa menu apa paling sesuai untuk jamuan raya? Bg aku paling sesuai adalah Speghetti bolongnese lah!!! Skrg ni g memana pon mst org buat speghetti.kan kan.sampai open house pon mmg jarang lah nk jumpa menu lain.

So, jamuan raya princess esok pon aku buat speghetti.hahahaha.senang cito.mmg kos mahal sket.tp semua org suka.budak suka.mak budak pon suka.kalau cuba bawak mee goreng.haiiii kering tepi tu jelah speghetti ko.hahaha.

Aku xtau lah kalo korg dr dulu dah mkn speghetti.tp seingat aku.aku dulu kenal speghetti masa dh tingkatan 3 gitu.tu pun sbb g umah maklong aku.dia suka masak speghetti.mula mula x makan tau.sbb x pandai plus jakun.dah lama lama baru pandai makan.ahahaha.rasa kelakar gila.tapi budak skrg celik celik mata kena speghetti dulu.mana kenal mee goreng.hehehe.

Ok lah.sekian repekan malam ni.hope lepas publish entry ni.boleh lah aku tido.hmmpssshhh.bai.good night.

6 comments:

Norhasniza Khalid said...

sedap kot spageti ni..

Nurzaliza Mohd Ali said...

Zaza memang salah sorang peminat pasta.. Tapi, paling suka spagethi cabornara... Fuuuhhh...

dalila said...

menu ni mmg sesuai sgt..mak2 suke..bdk2 lg la suke..

fazilzura said...

bdk2 zaman skng mmg suke spetegi ..
kite dlu mne makan benda2 ni .. x reti pun ..

lia said...

spagethi mmg sedap cuma kena buat kuah bykkkkkk sikit sbb org melayu termasuk akak suka makan spagethi kuah melaut ekekekeee

eima said...

tak penah buat bolognese .....
tp budak2 mesti suka sbb tak pedas dan tak merah kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...