26 September 2014

Gambar Majlis BabyShower Rozita Che Wan

baby shower

baby shower

baby shower

baby shower

baby shower

baby shower

wahhhh meriah sangat,mcm x sabar lak nk tgk muka baby.
huaaaa.aku pulak overrr.



11 comments:

Wawa Yusoff said...

Alalalalala...... comel sungguh mereka ini...

eamy milea said...

comel!

idzwa kamaruddin said...

gumuk..kekee..

Eye_nee said...

Mcm tak pernah dengar pun majlis mcm ni..ni mcm lebih kurang majlis melenggang perut dulu2 tu ke...apa2 pun semoga cik Ta dan baby sihat2 hendaknya...

dalila said...

comei che ta..xsbr nk tgk muka baby dorg pulak..

ain.ya.nun. said...

Kemain grand majlis nya.

Julia Johari said...

Woahhhhh kerlas sungguh...

Bitt (double IS) said...

bestnya...

ye la i pon tak sabar nak tengok baby dia...

Diana Rashid said...

macam mat saleh dah artis2 kita nih..hehhe

JunAina said...

Macam2 sekarang ni kalau dulu2 ada melenggang perut sekarang baby shower pulakk...tak pe asalkan bahagia.

Cik Aish said...

huhu makin ramai artis yg bt babyshower kan huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...