Image and video hosting by TinyPic

26 September 2014

Gambar Majlis BabyShower Rozita Che Wan

baby shower

baby shower

baby shower

baby shower

baby shower

baby shower

wahhhh meriah sangat,mcm x sabar lak nk tgk muka baby.
huaaaa.aku pulak overrr.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. Alalalalala...... comel sungguh mereka ini...

    ReplyDelete
  2. Mcm tak pernah dengar pun majlis mcm ni..ni mcm lebih kurang majlis melenggang perut dulu2 tu ke...apa2 pun semoga cik Ta dan baby sihat2 hendaknya...

    ReplyDelete
  3. comei che ta..xsbr nk tgk muka baby dorg pulak..

    ReplyDelete
  4. bestnya...

    ye la i pon tak sabar nak tengok baby dia...

    ReplyDelete
  5. macam mat saleh dah artis2 kita nih..hehhe

    ReplyDelete
  6. Macam2 sekarang ni kalau dulu2 ada melenggang perut sekarang baby shower pulakk...tak pe asalkan bahagia.

    ReplyDelete
  7. huhu makin ramai artis yg bt babyshower kan huhu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com