Image and video hosting by TinyPic

01 September 2014

Hantaran Eina Azman 77k dan Chevrolet Camaro

#02 Eina Azman, Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Sah Bergelar Suami Isteri - ROTIKAYA

#77 Eina Azman, Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Sah Bergelar Suami Isteri - ROTIKAYA

just 19 sudah bergelar Datin Paduka.wow sangat kan?!
ni bukan ayat jeles,tapi ayat kagum! #silapercaya hahahaha.
aku dulu 19tahun,tgh berhentam hentam,berempas pulas study programming.
menangis nangis buat assignment,tapi dia dh bergelar Datin Paduka.
mana lah ko cari anak anak org kaya ni Eina oiiii.hehehe.

hantaran 77k, dan kereta Camaro tu.wow lg skali! mmg hebat!
lepas ni boleh bukak butik satu,jadi tokey,hidup goyang kaki je.
best nyaaaaa.hahahaha.

anyway tahniah lahhh.semoga kekal ke akhir hayattt~

ni lah Chevrolet Camaro tu.hahaha siap google.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. Tuah dia.. hehe
    Tp i sakit hati baca komen kat mana ntah ada orang tu tulis ..bila nak cerai?. Sakit hati la tu tak dapat kawin dgn dato paduka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuhhh. Fuhhh. Fuhh. Rezeki dia ra! Moga berkekalan hingga akhir hayat.

      Delete
  2. Tuah orang tak siapa taw...huhu..bertuah betoi..goyang kaki..bestnyer..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com