01 September 2014

Hantaran Eina Azman 77k dan Chevrolet Camaro

#02 Eina Azman, Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Sah Bergelar Suami Isteri - ROTIKAYA

#77 Eina Azman, Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Sah Bergelar Suami Isteri - ROTIKAYA

just 19 sudah bergelar Datin Paduka.wow sangat kan?!
ni bukan ayat jeles,tapi ayat kagum! #silapercaya hahahaha.
aku dulu 19tahun,tgh berhentam hentam,berempas pulas study programming.
menangis nangis buat assignment,tapi dia dh bergelar Datin Paduka.
mana lah ko cari anak anak org kaya ni Eina oiiii.hehehe.

hantaran 77k, dan kereta Camaro tu.wow lg skali! mmg hebat!
lepas ni boleh bukak butik satu,jadi tokey,hidup goyang kaki je.
best nyaaaaa.hahahaha.

anyway tahniah lahhh.semoga kekal ke akhir hayattt~

ni lah Chevrolet Camaro tu.hahaha siap google.



6 comments:

Syima Syaz said...

Tuah dia.. hehe
Tp i sakit hati baca komen kat mana ntah ada orang tu tulis ..bila nak cerai?. Sakit hati la tu tak dapat kawin dgn dato paduka...

DYatie said...

Fuhhh. Fuhhh. Fuhh. Rezeki dia ra! Moga berkekalan hingga akhir hayat.

mama ka0ri said...

Alhamdulillah...rezeki dia..

yaya vogue said...

Tuah orang tak siapa taw...huhu..bertuah betoi..goyang kaki..bestnyer..

dalila said...

rezeki dia..untung la..

::EIDA:: said...

semoga berbahagia eina! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...