24 September 2014

Kali pertama mengikuti rombongan PUSPANITA


Harini iollss diberi pelepasan, pelepasan hape? Pelepasan menyertai rombongan ke lembaga koko.hah uollsss.mokcik nk g buat cekelat harini.ngeh3.


kalau korg x tau, mak jemah ni ahli Puspanita.hahaha.kerlasss uollss.dah keje gomen kan.puspanita dan gomen x leh dipisahkan.kali ni pestime lah mak jemah ikut rombongan.yang membuatkan mak jemah nk ikut sbb g lembaga koko.leh tgk cekelat.dan nanti ada sesi buat coklat sendiri.beshhh khennn.ala ala masterchep tu.hehe.



kalau penuh gambar kat IG mak jemah tu harap mahap yek.hehehe.nk follow ig mak jemah.taip je safurara.bukan www.safurara.com ye.hanya safurara sajeerr.hehe.bai korg.nt borak lg pasal koko ni.baiii ♡




6 comments:

Wawa Yusoff said...

Rombongan!! bestnye naik bassss... ahahah. punya lah lama x naik bas sampai rasa rindu. boleh?? :D

nini said...

sesi buat cekelat tu besh dah....lagi besh sesi mencoba cekelat tu...hihi

lieyalatif said...

bagus rara aktif berpuspanita...akak? perhimpunan bulanan pun aku aci ngelat pergi haahahahah

AnneRaini said...

bestnyer rombongan..mcm rombongan sklh..suke.

hainom OKje said...

Seronok jugakkan dapat ikut rombongan kerja Rara

Zaza Abdul Latif said...

syok ar opis ada buat rombongan mcm ni.. ala2 rombongan cik kiah ke komenwel lepas tu batu lesung jatuh atas kepala.. hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...