Image and video hosting by TinyPic

24 September 2014

Kali pertama mengikuti rombongan PUSPANITA


Harini iollss diberi pelepasan, pelepasan hape? Pelepasan menyertai rombongan ke lembaga koko.hah uollsss.mokcik nk g buat cekelat harini.ngeh3.


kalau korg x tau, mak jemah ni ahli Puspanita.hahaha.kerlasss uollss.dah keje gomen kan.puspanita dan gomen x leh dipisahkan.kali ni pestime lah mak jemah ikut rombongan.yang membuatkan mak jemah nk ikut sbb g lembaga koko.leh tgk cekelat.dan nanti ada sesi buat coklat sendiri.beshhh khennn.ala ala masterchep tu.hehe.



kalau penuh gambar kat IG mak jemah tu harap mahap yek.hehehe.nk follow ig mak jemah.taip je safurara.bukan www.safurara.com ye.hanya safurara sajeerr.hehe.bai korg.nt borak lg pasal koko ni.baiii ♡




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. Rombongan!! bestnye naik bassss... ahahah. punya lah lama x naik bas sampai rasa rindu. boleh?? :D

    ReplyDelete
  2. sesi buat cekelat tu besh dah....lagi besh sesi mencoba cekelat tu...hihi

    ReplyDelete
  3. bagus rara aktif berpuspanita...akak? perhimpunan bulanan pun aku aci ngelat pergi haahahahah

    ReplyDelete
  4. bestnyer rombongan..mcm rombongan sklh..suke.

    ReplyDelete
  5. Seronok jugakkan dapat ikut rombongan kerja Rara

    ReplyDelete
  6. syok ar opis ada buat rombongan mcm ni.. ala2 rombongan cik kiah ke komenwel lepas tu batu lesung jatuh atas kepala.. hahahaha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com