24 September 2014

Princess : Bila anak dara dah pandai sembang

Princess : buu papa ane?

Ibuu : papa workkk

Princess : bukannnnnnn

Ibuu : apa bukan pulak.betullah papa work


Princess : bukannnn.papa kat umahhh.


Amboiii sangat.dia lg pandai dr ibuu ye.org dh cakap dh papa work.dia nk jugak ckp papa kt rumah.last last balik rumah mmg papa xde.pas tu sibuk jerit jerit panggil papa.padahal mmg papa xde.haihh anakkk.dah pandai sgt dh ehhh.

9 comments:

HanNis SaNia said...

wawa rara kemain princess skg yek?? hihi lepas ni g shopping sesama pilih baju and share idea pulak.

Ina Haireina said...

Comelnye..
best kan kalau melayan berckap ni.. hehe..

Tihara said...

dia rindu kat papa dia :)

Liyana said...

hehehe omey sgt princess :D

Zaza Abdul Latif said...

rajin2 lah kau layan dia bersembang.. dah besar sket sok jd mcm anak aku.. menjoyah je.. penat aku nak layan .. hahahha

mOoN IzzaN said...

best...nanti dah pandai cerita lagi best.. hehehe..

fazilzura said...

bile pelat2 skit tu yg syok borak tu .. cz otak kite pun brpk .. apa bendaaaa la yg di sebut ny ni

ieza ashaari said...

Huhu. Seronok borak. Tp kdg lama2 dia tak tahu bila nak stop. Hihi.

Diana Rashid said...

Mikhail pun suka tanya gitu..
"bo..ayah ane?"

lepas tu bila kita jawab "ayah keje.."

nanti dia jawab la..


"ayah je..empesh,ju,opah,acik.."
maknanya..ayah keja..nak beli pampers,baju,jumpa opah,beli nasik.."

ekekek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...