Image and video hosting by TinyPic

10 October 2014

Memang dasar mak-mak!


kalau pergi mana mana,mesti akan belikan apa apa kat anak,
itu kelemahan aku paling utama,xkira benda tu mahal ke,
murah ke,mmg aku akan belikan.

tadi nampak selipar ni masa amik stock,
tanya harga, RM10 je,so terus beli,
dia suka sgt pakai selipar sepupu dia,
padahal aku beli kasut dia lawa kot,
tapi minat jugak hat org punya,
pening kepala aku.hahaha.
so nahhh! ibuu belikan awak selipar,
pakai jangan x pakai.hahaha.


kasut ni tinggi,kaler pink,
ada belang belang,sangattt citarasa ibuu! hehehe
korg g mana lunch hour tadi?





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. Aku pon belikan nana selipar tinggi guni. Tetonggeng2 die pakai. Hahaha

    ReplyDelete
  2. sama lah "penyakit" kite...pegi mana2 pon mesti nak capai satu barang anak...tak kisah apa pon, walau hanya sepasang stoking kecik comey je...hehehe..

    ReplyDelete
  3. mak2 mcm cmtu kot.ada ja bnda nk beli kt anak dlm xda2 duit

    ReplyDelete
  4. macam pelangi selipar pincess.. nyumnyum.. :)
    klik jugak..

    ReplyDelete
  5. sejak jadi mak..mmg gitu la dasarnya hehehe

    ReplyDelete
  6. mikhail pun baru beli selipar.tapi warna hitam.ikut kan kakak dia nak beli selipar warna warni gini untuk adik dia..hahha

    ReplyDelete
  7. Hat orang punyalah tu yg kadang mmg nampak cantik Rara....
    Budak pompuan byk benda comel yg kita boleh belikan...

    ReplyDelete
  8. anak saya suka pakai selipar biasa je camtu la juga pesennyer tapi biasa saya cari yg flat je..
    nak pakai kasut cam princess cantik2 tu memang tak ler..dia kata "tak mahu"

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com