02 October 2014

Minyak di Selangor takkan naik

Untungnyaaaa duduk selangor, hopefully berita sahih lah.aku amik pic ni dr kawan kat IG,kalau betul mcm ni, habis lah minyak kat selangor.hehehe.penuh lah stesen minyak semuaaaa.hehehe.

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

biar betul

lieyalatif said...

betul ke ni....ermm kalo betul...next pru dah tau dah nak pangkah mane huhuhuhuhu

Zaza Abdul Latif said...

pergghh klau mcm tu macam2 orang lah yang mengaku org selangor.. hahahaha

idzwa kamaruddin said...

nak pindah selangor la..bhahaha..

Chekgu Azrine said...

eh yeke..hehehe..
rasanya kalau naik semua tempat pun naik kot kan??

Sue-Rya Qistina said...

is it true? hehehe..kalau betul, syukur alhamdulillah..

salim harmanain said...

Kalau tak naik memang ohsem lah...MB baru katakan..semangat waja...hehe

dalila said...

mcm xbetul je..hikhik
aritu mcm penah jgk dgr cmni..tp petrol kan bwh kawalan kerajaan pusat..klu cmtu org dok isi minyak kt selangor je la..

ros_reeza said...

ye ke ni kak?...

Diana Rashid said...

betul ke ni?untung la...

azizah :) said...

untunglah org selangor gini

CikNaa said...

haih. bior benor rara oii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...