01 October 2014

Minyak naik lagi 20sen 2Oktober2014

Hellow,minyak naik lagik,apa cita? Happy x? Aku malas nk cakap apa.no komen,nak marah marah pun tarak guna.so diam saje lah.aku malas nk emo emo.nasib lah ptg td dah isi minyak,tapi isi rm30 je, tak isi pun penuh,kalau aku tau leh isi penuh petang td.tak pelah,redhaaaa jelah.mungkin PM ada buat sesuatu kan.berfikiran baik jelah kita.hehe.

6 comments:

Aisya A. said...

wah seronoknyaaaa!!
pffttt.

Ernie Widhyharti said...

Sabo jelah.. Hadiah sempena raya haji yg paling bermakna =p

mOoN IzzaN said...

suami siap fikir 2 3 kali nak balik raya aji ni.. huhu..

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam falsya,
he3..comei toi pic pak najib tu..
muntah monggek i ni haaaaaaaa...
tu la kan3
apa buleh di kata kan3
berSYUKUR sajork la yer
kang kata lebeh2 soh kuor Malaysia yer dop he3

ros_reeza said...

tragedi oktober sungguhla.. huhu..

azizah :) said...

terima sajalah la.. kita ni kuli2 aja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...