Image and video hosting by TinyPic

20 November 2014

Perempuan dan PIN TUDUNG takkan terpisah



Pagi td aku mencari menda alah ni, aku tny laki aku, nampak x pin tudung eb? Dia kata xnampak.pas tu aku merungut rungut, ichhh ni mesti princess lah ni yg main, habis semua hilang pin pin tudung ibuu, mahal tau ibuu beli ( padahal rm5 je sebutir ) pas tu bebel bebel lg.sampai siap pakai tudung.

Tuptup td lepas solat asar, aku JUMPA menda alah ni, ropanya dalam beg makeup solat aku kt opis.hahahahaha.lupa bawak balik lah ni.tu lah kadang kadang, aku kesian kt princess, semua benda yg HILANG dlm rumah, semua org salahkan dia, sbb mmg dia suka main main benda gini.TAPI sebenarnya kdg kdg kita yg salah letak.pas tu tuduh pulak anak yg main.kesian anak.padahal dia x tau pape pun.

To Princess.bertabah lah ye nakkk.ibuu tau awak kuat utk melalui dugaan ini.di fitnah adalah bukan perkara mudah.hahahaha.padahal awak x salah pon.ibuu mtk maaf.jap g ibuu banje cekelat.pin ibuu dh jumpa! Tapi!!! Lg 2 pin ibuu kaler pink and biru x jumpa lg.mana awak letakk??!!! Ibuu beli mahal! Hahahaha.

-----------------------------------------------------------------------------

aci x kalau amik entry ni dr status FB aku.
hahaha.aci kan aci kan?! hahaha
bai ♥



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. Heheheh! Comel! Haihlah princess, apalah nasib awak ya? Diperlakukan sebegitu rupa. Hahahaha!

    ReplyDelete
  2. itu dah perangai mcm ahkak aje..hahahahah

    ReplyDelete
  3. kesian incess kena fitnah hah..

    bahah!

    ReplyDelete
  4. hahhahahah
    tu sebab aku jrg beli byk2 ..beli 6 ketui .. pakai sampai rosak 3 ketui ..pastu amik yg 3 lagi ...standby beli lg 6 .. hahhahah dasar kedekut sebenarnya

    ReplyDelete
  5. xpe.. boleh je kopipes..

    incess tak salah.. mama yang salah.. hahaha.. sian incess kena fitnah..

    ReplyDelete
  6. tak aci tau..

    aci2 buka pintu la..

    kisah pin tudung tu sama je macam kisah akak..
    alih2 maisara jugak yang kena sebab dia suka berangan jadi elsa..siapa lagi yang hilangkan..kan??tapi kadang2 akak yang letak dalam beg tangan..ehheeh

    ReplyDelete
  7. Dah lama tak mencari pin tudung sbb asik pakai tudung awning je...

    ReplyDelete
  8. haha x memasal princess yg kena ye x haha

    ReplyDelete
  9. bahahahahh sokong2...
    sibbaik le akk ni 4 org adik gurl , so rembat je laaaa..
    tp sekali beli mmg kne beli bnyk2..

    ReplyDelete
  10. pin banyak..tp tetap pakai yg 3 ketul tu je..haha...

    ReplyDelete
  11. salam.... baru sampai sini.. sy folo.. bab pin tu..makin banyak pin makin selalulah hilang... hehehehe

    ReplyDelete
  12. aida ada 2 anak dara.
    abis semua brooch aida diorang kebas hu hu hu...
    kelam kabut bila nak pakai!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com