Image and video hosting by TinyPic

15 December 2014

Lebih baik begitu.

Aku tarik diri dari situ sbb aku terasa.
Tak tau kenapa aku terasa sgt.
Tapi aku betul betul terasa sbb mcm aku x wujud.
Kalau sahabat, pasti akan dtg melawat.
Pasti akan selalu bertanya khabar.
Tapi buat aku mcm angin lalu.
Time aku? Time org lain boleh beriye riye,
Time aku? Hmm aku rasa x pe lah kalau gitu.
Biar aku left.biar aku sorg sorg.
Dan kalau betul kawan.masa aku left mst akn tny.
Ni tidak.senyap je memasing.
Ok x pe.aku faham.walau mcm mana ko kwn lama pun.
Kdg kdg dia saje buat buat xnk paham ko.
Dia suka lah org yg memuja muja.
Aku ni x pandai bodek.
Hahaha.

Lantak lah.aku mls nk fikir.
Banyak benda lain lg yg aku nk fikir.
Semua berbahagia lah semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. grup wasap ke kak? kalo sy pn, kalo shbt baik bt mcm tu sy pn kecik at..xpelh sis cri shbt bru lah ye :)

    ReplyDelete
  2. Bila mcm ni barulah kita akui perumpamaan yang selama ini kita dengar itu benar - bila saat susah/berdukacita kita akan kenal siapa sebenarnya kawan sahabat.

    Apa pun Ra. Teruskan langkah mu yang menawan itu. Allah ada. Keluarga ada. InsyaAllah kau akan terus lebih berbahagia.

    ReplyDelete
  3. manusia mmg camtu. bila kita ramai mmg ramai yg menghimpit. bila kita susah masing2 buat tak tau.

    akk ada tag nama rara dlm posting group gojes ari tu.
    akk pun terkena. kisah dalam entry ni

    http://amerislove ly.blogspot.com/2014/12/cirit-birit-jangan-pandang-enteng-part-2.html

    ReplyDelete
  4. Chill Rara. Klu nak rasa tersisih, terpinggir atau melukut di tepi gantang (hamek ko!), akk pun kdg tu terasa mcm tu. Tapi apa nak heran? Buat tatau je. Lama-lama kita imun.

    ReplyDelete
  5. ni mesti group wasap le ni ....
    org tak kawan biar la .. baut pe nk beria sgt .. aku gitu je .. even kat opis ni ... im with my own life ... org lain lantak lah ......

    sbb aku ade kehidupan lain di sini di blogger .... u all always make my day !!

    ReplyDelete
  6. i tak paham tapi apa2 pun harap u sabar ok...

    ReplyDelete
  7. Akk kalau group wasap yg menyemak pemikiran akl..akk left je dik..xkose sgt kot nak layan..hahaha..sebb akk pn pnh jd mcmni..so akk left trs sng hati

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com