Image and video hosting by TinyPic

22 December 2014

Pinocchio


Korean Drama terbaru yg aku tgk skrg,kat 393 baru 2 episod,
kat Online dah 12 eps.

sebab apa aku suka cite ni, 1st opcoz sbb hero dan heroin,
kedua sbb cite pasal romantik, comedy, dan ada serius sket,
aku lebih suka cite cm ni.

ok dh x tau nk cite apa, korg kena tgk jugak tau!
bai! nak sambung buat keje.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. syiok ye cete ni safura..
    my sis tgh layan cete ni..dia layan kt drama.net..
    best kata nyer..kite pon nk layan gak la..dh la,a giler xlayan cete korea..last sblm kawin..

    ReplyDelete
  2. tak sempat la nak layan citer korea sekarang nie.. sibuk memanjang

    ReplyDelete
  3. Akak baru tengok sampai episod 6...tak sempat lagi nak tengok..tunggu esok2 la kot..memang best drama ni..dah la hero nya kegemaran akak ni..ehheh

    ReplyDelete
  4. Akk tgk episode 2 smlm br khatam.nangis jgk memula tuh.tp cerita dia mmg terbaikla

    ReplyDelete
  5. dah lama tak jadi minah korea.. last terlebih giler akak tahun 2010. Preggy anak no 3.. Hahaha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com