Image and video hosting by TinyPic

28 February 2014

This 4-Year-Old And Her Mom Make Incredible Paper Versions Of Famous Dresses



















so cute kan!
bijak je mak dia ni.
kalau lah diberi kesempatan.
aku nk main mcm ni ngan pirncess gak!
heeeee~

Assalammualaikum Jumaat!


Alhamdulillah~
dh jumaat kan.sekejap je rasa.
tapi xpe lah.nk buat mcm mana.dh mmg skrg waktu
mmg sgt pantas berjalan kan.dr hari payday haritu.
aku lah org yg paling sibuk.wakakakaka.
sibuk melayan cust.menjawap pertanyaan cust,
dan mcm mcm lagik.Alhamdulillah,
aku diberi kesabaran yg tinggi.
mmg mula mula mcm nk marah,
tapi bila fikir fikir balik,
biasalah manusia.sblm kita nk amik duet dia,
kita mmg akan diberi mcm mcm soalan utk dijawap.
aku pon sama.mcm mcm soalan aku akan tanya org
kalau aku nk beli 1 1 benda.heee.
karma kan! padan muka aku.

Alhamdulillah,rezeki menyebelahi aku.
aku mmg x amik untung banyak.
lebih kepada permulaan perniagaan dan
ingin membantu kwn kwn beli brg yg murah
dr pasaran.ewahhh ayat aku.mcm menteri besar.haha.

harini aku g amik brg.
semoga urusan aku dipermudahkan.
mmg susah sbnrnya nk meniaga ni.
mcm mcm benda kena fikir.
tenaga,masa,risiko.mcm mcm lagik,
tapi selagik minat ada,dan ada permintaan.aku akan teruskan.
InsyaAllah.korg doakan aku ye.

oh ya!
dan GA masih lg berlangsung.
akan berakhir Ahad ini.
cepat cepat join taw.
jgn ketinggalan.hadiah semua hebat hebat!
lepas ni nk buat GA utk Moms Maddness Garage pulak.
MONOPOD for FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE~
sape xnk mmg rugi! hehehe.

moga Allah memberkati perniagaan aku.Amin.

Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi

Punca pengacara Awal Ashaari tinggalkan Melodi - Pelakon dan pengacara Awal Ashaari dikatakan bakal meninggalkan Melodi selepas pihak produksi mendapat pengganti baru di mana hos tersebut merupakan seorang pelakon wanita yang dikenali.

Penukaran hos ini dibuat kerana kononnya berpunca daripada kegagalan Awal mengacara program tersebut dengan baik dan mempunyai masalah disiplin kerja.

Bagaimanapun Awal menerusi mstar menafikan gosip yang tersebar dan menyifatkan berita tersebut sekadar khabar angin kosong yang hanya dibuat oleh individu yang tidak bertanggungjawab serta tidak berpuas hati dengan dirinya.

"Jika betullah khidmat saya tidak lagi diperlukan dalam Melodi sudah tentu pihak produksi memberitahu saya awal-awal."

"Saya juga mendapat tahu kononnya ada beberapa pelakon yang sudah menjalani uji bakat sebagai pengacara Melodi tetapi apabila ditanya kepada pihak produksi mereka menafikan tentang hal itu."

Sebagai bukti dia masih pengacara sah program Melodi, Awal memberitahu telah menyambung kontrak selama setahun lagi dengan TV3.

"Alhamdulillah, rezeki di Melodi masih di pihak saya. Malah saya telah disambungkan kontrak selama setahun lagi. Saya tahu, menjadi pengacara Melodi bukannya mudah kerana tanggungjawab dan risikonya sangat tinggi."

"Apalagi apabila membabitkan berita-berita sensasi, ada rakan-rakan artis yang tidak mahu berkawan dengan saya lagi gara-gara kisahnya keluar dalam Melodi. Sedangkan saya sekadar menjalankan tugas sebagai sahaja."


------------------------------------------------------------------------------------------

dah lama gila x tgk melodi.hahaha.kesian kan aku.
tapi aku suka jugak lah Awal ni jd pengacara.
kalau Melodi nk kekal kan rating.sila amik pengacara yg best ye.
xyah pompuan yg gedik gedik ntah pape tu.
sekian.hahaha

sumber - Poruman

27 February 2014

Anak Leuniey dan Apek dah sarat dgn barang kemas

Aku mmg suka stalk retisss.
Td stalk ig Leuniey.
Jumpa 1 pic ni.
Pic Kayla baru lepas cukur jambul.
Ampunnnn dh penuh dgn emas.
Gelang kiri kanan.
Rantai lg.
Hhhehe.untunglahhh kan.

26 February 2014

Princess : Main Giant Ballon kat Putrajaya

minggu lepas bawak princess g Putrajaya.
dah lama dh nk bawak.tapi asek x jd je.sbb ada hal lain.
last week bawak jugak dia pegi.
mula mula mcm hujan rintik.tapi kejap je hujan,
pas tu dh stop.so trus kan lah perjalanan.hehe.

sampai sampai mmg ramai org.penuh.
sonok gila tgk.parking pon nasib nasib je dpt.jumpa je trus masuk.haha.
princess mula mula mcm takut.tapi lama lama ok dah,
myb sbb terkejut tgk org ramai sgt kot.dah lah baru
bangun tido masa tu.hehehe.






tengok lah tu dia main Giant balloon.
mula nk bg dia main car.
kereta yg control pakai remote tu
rm10 utk 20minit.tapi dia xnk pulak.
pusing pusing dlm 10minit gitu je,
pas tu nangis nangis xnk naik.hahaha.
yappeda anak ibuu! hahaha.

pas tu pusing pusing lg.
jumpa lak giant balloon ni.
aku dh lah mmg suka ballon.
so bawak anak skali main.
murah je menda alah ni.
dia bg kita batang tu,pastu sabun dia.
rm2.50 je kot.kalau nk refill sabun rm1.50 je
murah kan.

aku mula mula ingat princess x reti main.
laki aku pon pegang lah tangan dia,
baru 2 3 kali ajr,dah pandai dh.hahah
dia pon gelak gelak masa main balloon tu.
sonok benorr tgk balloon keluar besar besar.
ibuu pon teruja.hahaha.

dari berdiri,sampai duduk duduk lah main.sbb lenguh sgt.
hahaha.siap refill lah buih sabun tu.mmg enjoy gila.
balik rumah,semua terbongkang.

kalau korg nk g,g lah hari jumaat sabtu ahad.
mcm pesta kat sana.sonok!

sila bawak air siap siap,xyah beli.mahal.hahaha.

ok lah.ni update laju laju ni.
sibuk layan cust.hahaha 

PEPERO no.1 di Korea



1st time aku makan Pepero ni tahun lepas.
masa aku singgah Labuan,beli kat airport sana.
rasa dia biasa je,mcm roki tu.tapi yg ni lain sket sbb coklat dia sedap,
pas tu ada salut Almond.mmg best ah!

princess kan.boleh habis kan 1 kotak besar tu.
lepas 1, 1 lagik dia mintak kita bukak.mmg fav dia lah.
aku suka jugak.tapi disebabkan diet.so xleh mkn banyak.

last week adik ipar aku pergi Langkawi.
mcm mcm coklat dia bawak balik.
ni yg aku lemah ni.aku dh lah suka coklat.
suka semua coklat.bila tgk coklat mst rasa mcm gila.
tapi kena ingat.diet diet! haih! xsonok ah diet ni.hahaha

adik ipar aku berli berkotak kotak pepero.
ada pepero merah,ada yg hijau.merah tu xsedap sgt.
sbb dia coklat hitam.coklat yg pahit sket tu.hehe.
tapi princess bantai je.dia suka je semua.

aku mintak pon x nk bg.hahaha.



ni yg semalam aku bawak g opis.
nk mkn sket sket.sehari 1 batang.boleh x?
hahaha.nutella go tu pon beli kat Langkawi.
jgn tanya harga kat aku k.
hahaha.aku xtau.

aku pon dh lama gila x pergi langkawi
bila lah nk pergi.padahal sedara mara mak aku ramai je kat sana.
tgk lah nanti.kumpul kumpul duet.nt pegi lah.
bosan ah duk umah je.heeee.

Dua beradik mati dikelar amah

Sungai Buloh: Dua beradik lelaki berusia 18 bulan dan lima tahun dikelar hingga mati menggunakan pisau oleh pembantu rumahnya sebelum wanita itu membunuh diri dalam kejadian di sebuah rumah dua tingkat di Taman Sri Putra, di sini petang semalam.

Difahamkan, ketika kejadian, kedua-dua mangsa tinggal bersama pembantu rumah warga Indonesia itu ketika ibu bapa, datuk dan nenek mangsa keluar sejak jam 8 pagi untuk menguruskan perniagaan kedai kopi milik mereka.

Jiran yang mahu dikenali sebagai S Sivakumar, 34, berkata, biasanya seluruh keluarga berkenaan termasuk datuk dan nenek serta ibu bapa kanak-kanak berkenaan akan keluar rumah jam 8 pagi dan pulang semula jam 6 petang.

"Kejadian itu hanya disedari nenek kanak-kanak itu yang pulang ke rumah kira-kira jam 6 petang tadi (semalam) dan ketika itu, keadaan rumah agak sunyi.

"Selepas memanggil nama cucunya dari luar, nenek kanak-kanak itu masuk ke dalam rumah sebelum terkejut selepas ternampak cucunya yang berusia enam bulan berlumuran darah dan sudah tidak sedarkan diri manakala pembantu rumah yang berlumuran darah pula berada berhampirannya," katanya ketika ditemui di lokasi kejadian.

Beliau berkata, terkejut dengan penemuan itu, nenek kanak-kanak itu mencari seorang cucunya yang berusia dua tahun sebelum menemuinya dalam keadaan leher dikelar di tingkat dua rumah berkenaan.

Katanya, nenek kanak-kanak itu kemudian menghubungi polis dan ahli keluarga lain memaklumkan kejadian itu.

Berdasarkan sumber polis, kejadian berkenaan dilakukan pembantu rumah terbabit berikutan tiada kesan pecah masuk rumah malah tiga anjing jenis Rottweiler tidak menyalak sepanjang kejadian.

Foto

==================================================

takut aku dengar.korg yg ada pembantu rumah tu.
jgn lah buat naye ngan pembatu rumah.dorg boleh buat apa saja.
hmmmmmmmmmmmmmmmmm--


25 February 2014

Nelydia Senrose dan Qi putus cinta

Aku ada geng yg minat jebat.
Semalam kami terbuat entry yg sama.
Pasal jebat.

Td kembar i wasap.
Dia kata Nely dh buang pic Qi dlm ig dia.
Aku pulak yg berdebar.dh putus ke dorg.
Aku g stalk jap.mmg xde.
Ada 1 je aku nmpk.

Haih! Takkan betul2 dorg bercinta.
Jebat ngan Mas.kalau betul aku pon suka.
Tu lah masalah menonton ni kan.
Kita nk dorg couple sampai ke alam reality.
Kesiannnn retis ni kan.
Hahahaha.

Kesian Abang JEBAT saya!

sharnaaz dan nisdawati

korg baca tak kontroversi yg melanda Sharnnaz skrg ni.
kan dorg kata dia serang Lisdawati.
eh bukan dorg kata.Lisdawati yg kata.
kesian Abam Jebat kan.xbaik ah dorg buat gitu.
tau lah org tu ada kes sblm ni.
tapi jgn lah cepat sgt nk cop seseorang tu itu ini.
kdg kdg aku kesian sgt ngan Shranaz ni.
apa lah masalah org ngan dia kan.
hmmm.

bertabah lah abam Jebat.
Mas ada selalu dgn abam.hahahaha

wei laki aku pon suka gila kot kat Jebat!
mmg hebat lakonan dorg ni!
xsbr nk tgk ulangan yg semalam!
heee~

Pay Day Pay Day!


neeenoooo neeeenooooo~
semua org harini msg aku.hp pon x stop stop berbunyi msg.
hahaha.berderu deru org nk buat payment.
payment baju.Apple Learning Quran,Seahorse,
Power Bank,Iron Steam,Monopod.hahahaha
banyak nya aku jual.patut lah aku hidup dlm keadaan huru
hara kebelakangan ni.hahaha.eh Angela Dolls lagik!
adoooiiii~

tapi xpe,tu semua rezeki Allah nk bg kan.kita terima dgn hati terbuka.
Amin.

eh harini semua gaji kan.sonok ah korg yg dpt brim tu.
brim dpt.gaji pon dpt.wahhhhh sonok.
tapi aku tau,yg dpt Brim tu semua golongan yg memerlukan kan.
org mcm aku mmg xpatut pon dpt.sbb niat pon dh x betul.
hehe.aku redhooo sbb aku xdpt.biarlah org lain yg dpt kan.
aku boleh lagi sara diri =)

tapi aku xsuka lah.ada lagik stgh stgh org tu yg masih xpuas hati,
kenapa dpt 450 je.kenapa x dpt 650.
kenapa itu kenapa ini.
deiii machaaa! luu dh dpt duet pon mau bising lg ka?
baca lah kenapa ko dpt 450.knp 650.ckp nk jd tin kosong je
pompang sana sini.isi tarak! heeee. kasar pulak bahasa aku ni.
tapi yelah.org kita ni.semua salah.semua x kena,
pelik lah aku.

oh lg 1,kawasan selangor semua air kena catu.
semalam semua sibuk sibuk tadah air.nasib lah period aku dh habis.
kalau x payah gak kan.period kena pakai air banyak.
stakat berak aku no hal.boleh tahan 3 hari.hahaha.
risau kalau princess je yak.smlm tadah dh air.
pagi td masak air masak siap siap.utk buat susu princess.
botol pon dh basuh siap siap.
princess,pakai botol jimat jimat ye! hehehe.

hmm ok lah korg.nk BW jap.nk tgk payment yg cust dh buat.
bai korg! have a nice day!

oh smlm aku minum air lalat.oke! tu je nk bagi tau.bai!

24 February 2014

Perangai Manusia

Hmmm ada 2 jenis manusia kenal
dlm perniagaan aku.

Sorg - bayar lambat.tp once dh byr
Asek tny je bila nk pos bila nk pos.

Sorg - byr cepat.tp xkisah pon bila nk pos brg.

Aku paling lemah dgn sorg yg 1st.
Aku ni manusia.biasa je--
Bukan robot.tp dia buat aku mcm robot.
Ingat aku ni apa.semua nk cepat.
Xtau ke istilah pre order.
Aku niat nk tlg dia.
Tapi kalau kita tlg.
Then kita kena balik.
Apa citaaaaa!
Haih lain kali mls dh aku nk layan.
Ni jelah last aku berurusan.
Lepas ni seyes malas dh.
Aku pon buat kerja dh jd x ikhlas dh.
Haih.

Sorg yg 2nd paling best.cool je.
Hope semua cust lah mcm tu.hehe.

Ok lah.bai.nk tido.sok gaji.
Weeehuuui--

Liza Abdullah Sah Bercerai Talak Satu, pasangan itu menangis teresak-esak dan berpelukan sesama sendiri

hmmm kalau dh seidh gitu.
kenapa kena cerai?
hmm tapi masalah dalaman.
sape nk tau kan.
moga mereka diberi masa kembali bersama.
sama sama lah kita jaga rumahtangga kita ye =)

liza abdullah bercerai

Ziana Awie Erra 1994 vs 2014

Air Asia Free Seat 2014


FREEE SEATTTT kembali!
yeay! hehehe.huaaaaa aku yg over excited neh.
nk g bercuti.huaaaa.td dh search2 dah,g bandung rm171 sajeee.
ko rasa aku patut pegi x? patut kan patut kan?
mmg teringin sgt nk g bandung.nak pegi nak pegi! hahaha.
korg.g terjah cepat.jom g bercuti sama sama pulak!
hehehehe~

CPUV baru : Rezeki Allah


kali ni aku mals lah nk hide hide amount aku tu
biarlah korg tgk.xbanyak pon.hehehe.
xsempat nk edit.ai is bz.hehehe.

semalam saje bukak acc Nuffy,
tgk tgk masuk CPUV baru.hehe
Alhamdulillah.rezeki Allah nk bg.
kadang kadang bila dia xddee mmg xde.
tapi sekali bg.mmg banyak.
aku percaya pada rezeki tu.

dan sepanjang aku meniaga,
kalau cust aku mintak diskaun.
aku jarang sgt x bg.mst aku bg.
aku jenis x sampai hati.
tapi walaupun aku bg diskaun kat cust,
rezeki aku x pernah putus.aku x pernah rugi.
Alhamdulillah.ni lah yg dinama kan karma,
buat baik di balas baik.
aku sangat percaya benda ni.
aku tau.Allah nmpk segala yg kita buat.
kalau kita busuk hati.org akan bg benda busuk balik
kat kita.betul x?

eh terbebel pulak.
hehe.tapi sor far.aku selesa sgt.
rasa selesa.walaupun penat.
mmg selesa dgn keadaan ni.
hubungan aku ngan kawan kawan jd rapat.
dorg pon puas hati dgn apa yg aku jual.
mekasih semua.jgn lupa join GA eh =)
hehehe.

ok bai~

Kemarau dijangka sampai bulan April

Allah,td aku dgr radio.dia kata kemarau dijangka sampai bulan April.
dlm hati aku " lama nya lagiiii "
kesian tgk rumput rumput.pokok pokok.semua dh kering,
rumput semua dh kuning kuning je.
warga emas dan baby x digalakkan sgt keluar rumah.
aku pon mmg terasa sgt panas.bahang tu dlm bilik.
mmg terasa sgt.korg rasa x?

pg pg pon mandi x sejuk sgt.yg sadis bila air pon makin kering.
Ya Allah.takut nya aku dgr.

eh tapi dulu pon penah jd cm ni kan.tapi dorg buat solat hajat kan.
lepas tu trus hujan kan.kali ni bila lg dorg nk buat solat hajat.

bayangkan sampai boleh terkena strok haba.huaaa takut.
tu sbb skrg ni aku mmg stop kan perjalanan yg outdoor.
nak masuk kete time tgh hari pon rasa x sanggup.

hmm semalam aku OT,
balik kerja dlm kul 11 lebih.
harini mata sakit.dh 2 3 hari mata sakit.
kenapa x tau lah.ni pon rasa xsedap je mata ni.
kenapa x tau lah.huaaaa~

eh aku nk BW lah.lama x BW.
entry yg join GA pon aku x jenguk lg.
nanti aku g tgk entry korg k.
GA masih berjalan.hehehe.
rasa mcm nk habis kan cepat je.
xsbr nk bg korg hadiah.hehehe.

ok lah.bai! hehehe

pagi ni.xde eye liner.xde lipstik.xde mood.hehehe

23 February 2014

10 Tips Keibubapaan dr Dr Muhaya

Jom amalkan 10 tip di bawah mula dari hari ini.

1.Kalau kita teringatkan anak kirimkan bacaan al-fatihah.Sampai ke ayat "iyyakanakbudu waiyyakanastain".yang ertinya "Hanya kepadaMu kami sembah dan hanya padaMu pohon pertolongan..",mintalah apa-apa hajat masa itu yang ada hubung kait dengan anak yang kita ingat tu, habiskan bacaan surah al-fatihah doakan semoga anak kita diberi kefahaman yang sebenarnya dalam urusan agamanya,memiliki ilmu yang bermanfaat dan serahkan urusan anak kepada Allah untuk menjaganya.

2.Pandang wajahnya semasa tidur dan ucapkan bahawa, ibu nak (nama anak) jadi anak yang soleh sayang!. Cubalah amalkan (ustaz kata ini makna kita bercakap dengan rohnya) dan ucapan ini adalah doa dan Allah Maha Mendengar lagi Maha Melihat.

3.Masa bangun solat malam,solat hajat disisinya.Maksudnya kita solat dalam bilik dia dan dekat dengan dia.Jika, kita selalu buat dan kita juga selalu beritahu dia yang kita sering doakan dia, dia akan rasa satu ikatan kasih sayang yang hakiki yang kita amat sayangkan dia dan nak dia jadi anak soleh.Dia akan tahu kita selalu solat hajat untuknya.

4.Minta dikasihani,ucapkan setiap masa bahawa kita ini sedang menunggu panggilan Allah.Jika dia tidak jadi anak soleh bermakna dia tidak sayang kita dan tentunya kita akan merana di alam barzah nanti.

5.Peluklah selalu anak walaupun dia sudah besar,sebagaimana kita tatang dia semasa kecilnya.aura ciuman dan belaian ibu sambil bisikkan padanya yang kita bangga mempunyai anak sepertinya.

6.Maafkan anak kita setiap masa walaupun perbuatannya amat melukakan hati kita.Muhasabah diri mungkin kesilapan yang anak lakukan itu adalah kerana dosa-dosa kita di masa lampau.

7.Yang paling penting,jaga tutur kata kita,jangan sesekali ucapkan perkataan yang boleh melukan hatinya.Jika ini berlaku juga kerana kita TER...kata,cepat-cepat cari masa yang sesuai untuk kita minta maaf padanya.Mengakulah padanya itu kelemahan kita,kita marah kerana dia buat salah,bukan bermaksud membenci.Ceritalah,buat macam drama pun tak apa.

8.Amalkan membaca ayat 40 surah Ibrahim supaya kita,anak dan zuriat keturunan kita termasuk dalam golongan orang-orang yang tetap mendirikan solat.[Wahai tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan solat dan demikianlah juga zuriat keturunanku.Wahai tuhan kami,perkenankanlah doa permohonanku].

9.Selalu ingatkan anak bahawa tak guna ada pangkat , belajar tinggi, hatta penghafal al-quran pun jika tidak mempunyai peribadi yang mulia. Allah tidak memandang wajah yang cantik tetapi memandang hati yang cantik.Allah tak sayang,manusia tak suka.

10.Masa basuh beras,niatkan "Ya Allah lembutkanlah hati anak-anakku sebut nama dia...untuk faham agamanya", [kenapa kita nak dia faham agama , kerana anak yang tak faham agama boleh bawa ibubapanya juga ke neraka] sebagaimana engkau lembutkan beras ini menjadi nasi".Basuh beras lawan jam (macam orang tawaf) sambil selawat kepada nabi Muhammad S.A.W.Masa buat kerja ini hati jangan lalai..dan ingat Allah selalu.

InsyaAllah..mari kita sama-sama mengamalkannya :)

Semoga bermanfaat 

buah hati ibuu~

22 February 2014

Princess : Ya Allah Ya Allah

Kadang kadang benda yang keluar dr
mulut anak ni mmg kita x jangka kan.
Hehe.princess skrg ni.semua benda dia sebut.
Apa kita ckp.dia ikut.mcm selalu,
bila ada brg jatuh.aku akan cakap.
Ya Allah.semalam masa dia buat brg jatuh
sibuk je dia ckp Ya Allah.hahaha

Mula aku mcm xfaham.
Apa yg dia nk ckp.
Tp pas tu baru paham.
Ya Allah rupanya.hehe.

Masalah nya skrg.
Kalau brg tu x sengaja jatuh.
Xpelah ckp Ya Allah.
Ni dia sepahkan brg pun dia sebut
Ya Allah.Ya Allah.hahaha.
Rasa mcm funny.tp bagus gak.
Selalu sebut nama Allah.

Kalau berdoa pon sama.
Cepat je Amin kan.
Kalau nk mkn tu dh tau dh.
Mst tadah tangan.
Baca doa.then aminnnnn.

Bijak anak ibuu.
Alhamdulillah ♥

21 February 2014

Selfie dengan Monopod

hehehe.hidup skrg makin menjadi jadi bila ada monopod.
aku skrg asek selfie je.dlm bilik pon jadik,
selfie ngan anak dara aku.send pic kat papa dia.hehe.
sonok weh ada monopod ni.xyah susah susah nk pgg hp.
tapi masalahnya kena guna selftimer lah.hehe.
kena pose lama sikit.

tapi aku rasa.org org keliling aku masih pelik lg tgk monopod ni taw.
sbb kalau aku keluarkan,sambil snap pic.mst semua org pandang je.
eeellleeehhhhhhhhhhhhh nk tanya beli kat mana lettew kan.hahaha.

mcm semalam ada sorg cust aku ckp,
dia tgk selfie ngan kawan kawan.pas tu makcik makcik
tepi dia tu ushaaa je.pas tu mcm nk tanya,
mcm nk tanya,last last tanya jugak,
"eh adik beli kat mana benda ni eh"
hahaha ala makcik.ko teringin jugak kan.
hehehe.

tapi stock terhad sgt skrg ni.
aku pon xde stock.minggu depan baru amik lagik.
benda ni mmg boleh jual lah! kompom!

sape nk boleh PM aku k.
hahahaha.update entry pon sempat lagik meniaga tu.
haha.koya lah mung!

hah ok lah.nk siap siap ni.nak balik dah.bai~




seronoknyaaaaa!

duit BRIM dah masuk


untung lah utk sape yg dpt BRIM tu.
aku x dpt ye kawan kawan.tak dapat!
sadis! hahahaha.baru ingat kalau dpt.nk buat
duet tu untuk cat kereta.hahaha.tapi apakan daya!
tak ku mampu.hahaha.senyap saja lah!

ni aku suruh adik aku cek.
adik aku ada kawan kerja kat LHDN,
so suh dia tlg tgk kan.mmg sah aku xdpt.
mak aku je dapat.so esok nk pau mak aku.
hahahaha.

aku xdpt sbb laki aku ada pakai motor melebihi CC,
huaaaa.laki aku pakai versys je kot.semua org leh pakai versys.
kejam taw korg ni!

kawan aku ckp.skrg ni mmg dorg tapis kaw kaw taw.
dorg upah agensi luar.utk cek semua aset kita,
gila kan! hehehe.tapi xpelah.bukan rezeki aku.
aku dh dpt rasa mmg aku takkan dpt.
so redhoooo jelah kannnn! hehehe.

ada yg dh dpt harini kan.untung lah.meh banje aku kepsi!
hehehehe.

MAMA birthday threat at Floral Cafe


here we goooo! dr td aku nk update.asek melalaut je.
jap sibuk cek pasal Brim,kejap cek duet org masukkan kan.
jap jap org mintak num Acc,hahaha.bz nyaaa mak jemahhh! 
hehehe.tapi Alhamdulillah.rezeki Allah nk bg kan =)

ok meh cite pasal birthday  threat untuk MIL i smlm.
seperti yg dirancang,mlm tu nk g bawak MIL i makan luar.
so mmg x masak lah mlm semalam.dlm kul 8pm.kami gerak dr rumah.
sebelum ni i selalu tgk blogger lain je update pasal Floral Cafe ni.
nk pegi mmg tak berkesempatan.kalau x nk sambut Anni kami kat situ,
tapi hmm biasa lah.apa yg dirancang mmg takkan jadik!


ni je menu yg sempat aku snap.yg lain sume x sempat.
sebab apa? sampai sana je anak aku dh berlari sana sini.
Ya Allah,anak aku,ngan anak sedara aku Zara.mmg dorg ni
kalau berdua berjumpa,mmg akan jd hyper.kalo kat rumah tu
mmg bergegar lah rumah.ni pulak kalau x kedai makan.

ko bayang kan.Floral Cafe ni tempat di cantik sgt.
sweet,cozy,mmg utk mereka yg nk mkn dgn tenang,
romantik romantik,tapi bila dtg je kami,trus huru hara,
si zara nmpk lilin atas meja,dia nk tiup.
pas tu si anak dara aku pon sama.nk tiup,
aku x perasan dia rapatkan muka dia kat lilin tu.last last
terbakar bulu mata,nasib lah sikit je terbakar.hahaha.
adoiiii dh x leh jd RCW dh princess oi!

itu baru permulaan ye kwn kwn.baru permulaan--
lepas dorg dh bosan duk atas kerusi.dorg turun bawah lak.
si princess pergi nya lari sana sini.g kat meja org,
yg paling x bleh blah.belakang kami ada couple.
xtau lah sambut apa.tapi lapik meja dia blink blink lah.
princess pergi kat meja tu.nk tarik lapik meja org tu.
dia mcm geram nk hug lapik meja tu.
huaaaaa nk pengsan aku rasa.aku cepat cepat larik amik dia.
ko bayangkan lah mcm mana.

ingat kan nk relax relax lah.nk makan elok elok.borak borak.
tapi nan hado! berlari lari kejar anak.suap makan mcm berperang.
hahahaha.lepas tu bila makanan sampai pulak,
budak budak ni makan berteraburrrr.
huaaaa malunya.habis sepah semua tempat dgn makanan.
nais jatuh jatuh bawah meja.
apekahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~

sakit jantung aku.hahaha.

makan.lapor!
masa snap pic ni.anak aku dh berlari ntah mana mana.

ko tgk lah,sepah ke x! hahaha



ok meh review sket tempat ni.tempat ni mmg best.
bg org yg mcm aku.aku mmg suka tempat gini.sweettt sangat.
kalau lah sambut Anni,mmg sesuai sgt!

dia punya pelayan.mmg sgt baik.servis bagus.
layanan tiptop.makanan pon sodap!

semalam kami order kek untuk mama,
surprise lagik.hehe.kek kami order dr Floral Cafe je masa
book meja semalam.rm25 je.kek coklat.sedap sgt!

tapi aku x dpt mkn sgt kek tu.sbb layan anak anak larik larik luar cafe
T_____T" mcm ni lah ada anak kecik!

lepas ni mmg aku nk dtg lagik.seyes! hehehe
tapi nk dtg berdua je ngan lakik aku.hahaha.

kalau korg nk book meja.cari num tepon dia kat FB FLORAL CAFE eh.
aku mls nk letak sini.hahaha.

total semua kami makan rm159 sahaja.murah kan.mmg puas hati lah.
hehehe.tapi aku nasihat kan.kalau dtg.jgn lah bawak anak anak yg hyper
mcm anak kami ni.bukan apa.kesian kat meja org lain.hahaha
org lain nk mkn sweet sweet.tetiba kena tgk drama anak korg.haha.

ni pic 1st 1st sampai~


berebut nk pegang monopod.apekahhhh~



4 bintang Nora bagiiiiii .hahahahaha~ ok lah bai.

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com