06 January 2015

Dream Castle


kalau lah dapat bina rumah mcm ni,
nak nak pulak atas bukit mcm kat Cameron Higland tu,
alangkah indahnya hari tua kita kan,
sebelah tu pulak ada ladang strawberry, 
depan rumah ada ladang lavender,
keluar pintu ada kolam ikan,
petang petang hirup teh o strawberry,
ohhhh indahnya!

korg tau x castle ni kat mana?
hah sok aku cite.hehehe.poyo kan!
rumah ni kecik je, tapi bentuk dia mcm castle,
best kan! aku masa mula mula tgk tu,
teruja habis, laki aku pun teruja gila,
siap cakap " eb, nanti simpan pic ni, mana tau nk tiru ke "
hahahaha.yo yo ooooo je nk tiru,

tapi yelah kan, mana tau ada rezeki kami nanti,
beli tanah buat rumah ala ala castle gini kan,
tak gittew~ hahaha, AMINNNN!


indah kannnn ♥




7 comments:

DRAMATIC UNIQ said...

sweet nya.....!!
sesuai sangat dengan Pincess...

ibu... sila masukkan dalam wish list okeh.. mana tahu nanti Pincess leh tunaikan.. hehehehe.. :)

Puan Wawa said...

Cantiknyaaa... best kan, mesti tenang je ni..")

Diana Rashid said...

Ubahsuai je rumah sedia ada tu jadi gini Rara..boleh jugak..heheheh..cantik pulak tu..

HanNis SaNia said...

wow pergi bercuti ke??? hihhi

CikNaa said...

cun giler ra.. nape tak penah tau..cepat update ra..

adianiez AIDA said...

Sgt cantik...
memang idaman anak2 aida la umah ala-ala princess...

eima said...

lawa .... tak penah jumpa pun kat CH rumah ni .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...