Image and video hosting by TinyPic

13 January 2015

Hand Writing Challenge


Gatai sangat budak Eka ni tag aku.hahaha.
memula aku cuak gak.haih, ramai sgt blogger kena tag ni,
silap silap nanti aku kena lak, ( bajet retis )
tulisan aku dah lah gila tak lawa! hahaha.

last last eka tag aku.hahahaha.ngade tau!
tapi ok lah, ada gak hiburan di petang petang hari ni.
hahaha.

cerita pasal tulisan,
aku mmg bukan seorang yg tulisan cantik,
aku teringin tau nk buat tulisan yg mcm sambung sambung tu,
cantik gila.kemas je, tapi nan hado,
dulu kalau aku ngantuk masa cikgu suruh salin nota Sejarah,
Ya Ampun tulisan aku, aku sendiri nk baca semua pon x paham,
aku ingat lg.hahahaha.

tapi, cuba kalau tgh bersemangat,
contoh mcm baru beli buku latihan ke,
baru masuk sekolah ke, tulisan mmg lawa,
mula mula jelah, pas tu, hahahaha.
sabor jelah~

masa study kat Poly, sama gak,
tapi nasib lah masa tu banyak menaip,
so selamat lah aku, tak payah nk menulis nulis,
hahaha.taip taip, print,
sonang kije! boleh pilih pulak tu tulisan apa yg nak.
hahaha.

skrg ni, dh berkerja,
semua menaip, jgn harap lah nk tulis,
kdg kdg catit minit pon nk taip dlm hp je,
tak nk tulis.hahaha.gila kan!
seyes mmg malas lah tulis.hahaha.

aku dh berangan dah, kalau princess dh sekolah nanti,
buku dia x yah tulis nama pakai tangan,
aku tempah cop je, nama dia tu,
sampai dia tua leh pakai.hahahaha.hover!

tapi kalau bab, balut balut buku, hiasan hiasan,
buat folio ke.hah! bg je kat aku,
tu aku suka! hahahaha.

# dulu ingat lg, buat folio sejarah, kertas tu bakar sket sket tepi dia,
seni sgt lah konon.hahahaha.choi~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. Yg bakar2 tu sis akk buat jugak..hahahs..
    Tp tulisan akk bkn kategori tulisan cantikla pong..giler la kena tagged jugak..cettt

    ReplyDelete
  2. Akak pulak tulis malas,balut pun malas Rara ..hahah...dah memang dasar pemalas..tu akak kena tag kat fb entah la...bercinta nak buat..nak bangun ambik pen pun malas..ekekekk

    ReplyDelete
  3. hehehe..akak pun kena tag jugak tau rara..ngan farah..aduhai..sampai arini tak buat lagi challenge ni.. :D

    www.suriaqistina.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tulisan akak berubah-ubah. tatau la silap mood ka, silap pen ka.. silap kertas ka.. hahaha!

    ReplyDelete
  5. hehehe...mujur berjaya jugak buat

    ReplyDelete
  6. yg bakar tu mmg old skool sgt ra..ku teringat dlu konon2 nak bakar la tepi2 kertas tu..sekali terbakar abes...hahahah..

    ReplyDelete
  7. Buat juga dulu yg bakar2 tp alih2 mesti xjadi...hihi

    ReplyDelete
  8. tulisan fifi berubah2.. ikut tahap kerajinan.. hahaha..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com