Image and video hosting by TinyPic

16 January 2015

Negara Impian


wish list, semoga di permudahkan,
InsyaAllah lepas tu nak pergi umrah.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. moga dipermudahkan untuk ke sana :)

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat tengok eiffil tower depan mata

    ReplyDelete
  3. romantiknyaaaa....

    sebut Paris or tgk gambar ni je dah fefeeling-feeling romantik... kalau betul2 dapat ke sana tak tahu macam mana... freeeezzzz 10 minit kot... hahahahaahhaaa... :p

    semoga impian mu tercapai k...

    ReplyDelete
  4. semoga impian rara tercapai, inshaallah

    ReplyDelete
  5. ku doakan utk mu rara sayang...impian akan jadi kenyataan...start kumpul duit ye...

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah...mudah2an...amin...

    ReplyDelete
  7. akak pun teringin nak pi sini.. harap2 adalah rezeki..
    moga impian rara nak pi sini termakbul..

    ReplyDelete
  8. Kumpul duit cepat2 rara..agak2 Princess umur 4 tahun dah boleh pi..masa tu kan dia dah cerdik banyak..dah boleh tunjuk "ibu..nak itu.."
    heheh

    ReplyDelete
  9. wahhhhh best gile ..... tapi mahai gile ni euro ....

    semoga wishlist rara tercapai

    ReplyDelete
  10. in sha Allah moga ade rezeki rara tu .....same2 kite doa key...akak plak nak sgt gi umrah....

    ReplyDelete
  11. pareeeeeee....teringin jugak nak pegi!! tapi ongkosnya belum ada lagi ni...hehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com