16 January 2015

Negara Impian


wish list, semoga di permudahkan,
InsyaAllah lepas tu nak pergi umrah.



12 comments:

ros_reeza said...

moga dipermudahkan untuk ke sana :)

Azizah Green Line said...

moga dipermudahkan ye kak

siti alfakhishah aman said...

bestnya dapat tengok eiffil tower depan mata

DRAMATIC UNIQ said...

romantiknyaaaa....

sebut Paris or tgk gambar ni je dah fefeeling-feeling romantik... kalau betul2 dapat ke sana tak tahu macam mana... freeeezzzz 10 minit kot... hahahahaahhaaa... :p

semoga impian mu tercapai k...

Hamelia Hamid said...

semoga impian rara tercapai, inshaallah

Julia Johari said...

ku doakan utk mu rara sayang...impian akan jadi kenyataan...start kumpul duit ye...

wahida said...

InsyaAllah...mudah2an...amin...

mas saari said...

akak pun teringin nak pi sini.. harap2 adalah rezeki..
moga impian rara nak pi sini termakbul..

Diana Rashid said...

Kumpul duit cepat2 rara..agak2 Princess umur 4 tahun dah boleh pi..masa tu kan dia dah cerdik banyak..dah boleh tunjuk "ibu..nak itu.."
heheh

eima said...

wahhhhh best gile ..... tapi mahai gile ni euro ....

semoga wishlist rara tercapai

lieyalatif said...

in sha Allah moga ade rezeki rara tu .....same2 kite doa key...akak plak nak sgt gi umrah....

Liza Razak said...

pareeeeeee....teringin jugak nak pegi!! tapi ongkosnya belum ada lagi ni...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...