27 February 2015

Gambar Kontroversi, Saya Belum Mengandung!



terok tau kawan kawan aku tu, kontroversi betul pic dlm lift ni,
aku belum Mengandung! hahaha, mengandung taik adalah,
ni sume gara gara pose senget konon stylo tu,
tu pinggang saya, bukan perut, saya kan dah 60kg,
mana ada perut yg mcm tu.kofkofkof! 

mungkin belum masanya nk mengandung lg.insyaAllah satu hari nanti,
sy akan buat PC yek! hahahahaha.

bg korg yg nk tanya tanya, tapi takut tu, alaaa tanya je lah,
aku ok je, jgn risau, hahaha.no sentap sentap lah!
ceria betul hari jumaat aku harini, dah lah semua tegur aku ONG harini,
sebab dr atas sampai bawah pakai merah.hahaha.

happy kekdahnya hoiii! hahaha.
ok lah.bai! 

habis dh speku yek, sy masih beranak sorg.hahahaha.



1 comment:

Chekgu Azrine said...

Dik.akk gurau2 je..sbb tau ko macamna..hahahaha..tp seyesla gmbr tu kalau org xkenal ko dik..mmg ckp ko preggy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...