Image and video hosting by TinyPic

22 February 2015

Ibuu, princess nak pakai tudung mcm ibuu

Budak kecik ni biasa lah, apa aku pakai dia nak pakai, apa aku buat, dia nak buat, dari kelmarin lg, dia tetiba nak pakai tudung. Dia tengok je aku pakai tudung, pas tu dia amik tudung aku lg selai, dia bg kat aku, then dia kata, " buu incess nak pakai tudung mcm ibuu " hahahaha.aku gelakkan aje, then papa dia kata, " meh papa pakaikan " gigih tu pakai tudung, lepas dah pakai tudung, dia leh pulak cakap kt opah dia " eh opah pun pakai tudung mcm incess ? " hahahaha x bleh blah budak ni.kita lak yg pakai tudung mcm dia.hahaha.bijak sangat anak ibuu.semoga terus bijak sampai besar ye, selalu membahagiakan ibuu dan papa dan semua org ye sayang.love u.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com