24 February 2015

Nasi Ganja Masjid Negeri Perak ( ipoh )

Kalau balik Ipoh, mmg tak sah kalau x singgah mkn nasi ganja.hahaha.sape kenal nasi ganja ni mcm mana? Hah mcm dlm gambar tu lah.dia mcm nasi Kandar, nasi vanggey, tp aku lebih suka yg dekat Masjid Negeri ni, sbb mcm kena dgn selera aku.

Ayam dia, ada yg berkuah, ada yg goreng, ikut lah mana yg kita suka, aku suka yg berkuah lg, kalau dtg lewat lewat sket, mmg ada ayam jelah, kalau x ada lah kambing, ikan, mcm mcm lg.


Biar lah mcm mana byk makanan lain kat sini, nasi ganja tetap jd menu tetap.mesti kena jugak dtg makan, mmg spend 3kg utk balik ipoh, makan semua benda.hahahaha.


Kalau korg nak cuba, boleh je waze Masjid Negeri Perak, betul betul sebelah, restoran Nasi Kandar Rahmath kot x silap.aku pon dh lupa lupa.sbb selalu panggil nasi ganja je.hahaha.jgn lupa cuba tau! Bai.

5 comments:

Diana Rashid said...

Rara ni boleh jadi Ratu nasik kandaq nih..hahahha

Rinie Borhan said...

lei singgah ni minggu ni nak gi ipoh..ape lg menarik kat ipoh ye..tempat makan lah.

DYatie ABakar said...

Bukan nama kedai ny mg rahmath eh ra? Ke ada kedai ni d sebalik yg rahmath? Hahaha. Lamanya aku tak makan. Aku suka yg kt pekan lama tu tapiiiii.. Sobs!

eima said...

penah dengar tp tak penah try lg mcm menarik je ..

Syira Lokman said...

syira org ipoh..makanan kt ipoh mmg terbaikkkk !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...