Image and video hosting by TinyPic

02 March 2015

BILA orang lain PERLU DOAKAN kita

ada kalanya, kita memerlukan org lain doakan sesuatu utk kita,
bukan semasa kita sakit, bukan saja semasa kita sihat, tapi keberkatan doa org
lain untuk kita adalah sangat perlu.

serius cakap, aku mmg memerlukan doa kalian,
doa kan aku murah rezeki, kesihatan yg baik, dipermudahkan segala urusan.

doa dari suami aku, doa dari mak dan papa aku, lg lg aku sangat perlukan.
tak semestinya masa kita sakit je baru nk mintak org doakan kita.

dlm buku MMR yg aku baca, dia kata, kalau kita nk menjemput rezeki,
kita selalu selalu lah doakan org lain, doakan kesihatan org lain,
doakan rezeki org lain, InsyaAllah rezeki kita akan berganda.
sejak dr itu, lepas solat, aku wajib doakan kwn kwn aku,
customers aku, rakan rakan, yg berbuat JAHAT pada aku pon aku doakan,
semoga terbuka pintu hati.

lepas tu aku berlapang dada, mmg sungguh lapang sgt dada aku.
aku berserah pada Allah, aku ingin jadi insan terbaik,
aku xtau knp skrg aku rasa diri aku lain,
aku takut, aku rasa mcm aku nk mati esok,
tapi aku xnk mati lg, banyak lagik bekalan yg aku nak cari,
untuk bekalan di akhirat nanti.

doakan aku panjang umur.
sobs.

sayu pulak rasa hati 2 3 hari ni.

 
wajah penyejuk hati aku.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. tersentuh plak entry ni.. memang rasa macam nak mati esok, tapi.. tapi.. alahai susah nak cakap rara..semoga murah rezeki mu!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.. alhamdullilah. comel princess pakai tudung. manis macam ibu dia ~~~

    ReplyDelete
  3. ye dik..akak doakan awak berjaya dalam bisnes awak, akak doakan awak dimurahkan rezeki, akak doakan awak bahagia dgn keluarga, akak doakan kesihatan yang baik utk awak sekeluarga..akak doakan yang baik-baik utk awak dik..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com