26 March 2015

Harum Soam - Wangi 24jam walaupun tanpa Deodorant


HARUM SOAP! dah nama pun harum kan! apa kelebihan dia?
bagi aku, aku suka sangat harum soap ni sebab dia mmg wangi!
baru ROSE! aku mmg suka bunga rose, ada pulak sabun bau ROSE,
mmg aku suka lah! wiwiwiwiwi.

saru lagi kelebihan HARUM SOAP ialah, boleh MEMUTIH dan
MENGHILANGKAN BAU BADAN seawal 3 HARI SAHAJA,
sooooo ajaib kan! walaupun banyak sabun di luar sana,
tapi harum soap menggabungkan 2 elemen yang sangat perempuan
mahukan.kannnnnn! setuju?! 



APA ITU HARUM SOAP ???


Harum Soap adalah sabun yang dirumus dari bahan bermutu tinggi untuk melindungi anda terhadap bau keringat atau bau badan. Sangat ampuh membasmi kuman (bakteri) penyebab bau badan, meneutralisi zat asam yang dihasilkan oleh tubuh terutama pada tempat tertentu seperti pada daerah ketiak, sekitar kemaluan, rongga-rongga jari kaki dan daerah-daerah tubuh yang berkeringat lainnya.

Harum Soap juga dapat membasmi dan menghilangkan segala masalah pada kulit anda terutama gatal-gatal, kutu air dan penyakit kulit lainnya. Gunakanlah secara rutin sebagai dasar ( foundation) sebelum menggunakan parfum. Tidak mengakibatkan iritasi dan alergi pada semua jenis kulit. Baunya sangat harum serta menggoda dan kami yakin anda akan lebih disenangi apabila berada disamping rakan dan tersayang.

Yang paling penting dalam cara menghilangkan bau badan adalah membilas tubuh secara teratur. Mandi adalah cara instant untuk menghilangkan bau badan. Bau badan disebabkan oleh bakteria yang menempel di permukaan kulit. Oleh sebab itu, anda sebaiknya mandi dengan sabun anti bakteria. Jika bakteria mati, maka bau badan secara automatik akan menghilang. Ketiak merupakan salah satu bahagian yang memiliki bau badan paling ekstrim. Jangan lupa untuk membasuh bahagian tersebut dengan air dan sabun mandi. Ada beberapa orang yang produksi keringatnya berlebihan sehingga bau badannya lebih sering muncul. 

Untuk mengatasi masalah tersebut, cara terbaik adalah dengan mandi secara teratur menggunakan Harum Soap. Berkesan membasmi sebarang bau yang tidak enak samada bau badan atau kaki. Bau badan hilang dengan serta merta.

Cara mengatasi bau keringat, bau badan, bau ketiak yang sudah terbukti efektif !



RAMUAN Harum Soap

Main ingredient : glycerin, sodium lauryl ether sulfate,
myristic acid, stearid acid, glutathione, tomato stem, fragrance,
aqua, seaweed, apple stemcell, hexapeptide, tawas.

Seperti yang kita tau, Rumpai Laut ( seawed ) berupaya untuk mencantikkan
kulit, menegangkan kulit, meransang penghasilan sel sel baru, menyembuhkan luka,
memperbaiki masalah kulit dan rambut, mengurangkan kedutan dan
kawasan tubuh yang hitam, selulit dan juga jerawat.

Tawas pula, menghilangkan daki, mengurangkan bau peluh badan,
 mencerahkan terutama bahagian pelipat.

Apple stem-cell pula boleh melambatkan process penuaan,
melindungi dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru dan
melambatkan kedutan.

Hexapeptide juga anti penuaan.

SO! apa tunggu lagi? belum cukup hebat ke?
hebat kan? hehehe.meh aku cerita tentang kelebihan Harum Soap pula.


Kelebihan harum soap

- Efektif untuk menghilangkan bintik2 hitam , bekas luka dan jerawat

- Dipakai untuk badan dan wajah

- Sangat efektif untuk pemutihan kulit

- Hasil yang sangat memuaskan dan kekal

- Selamat digunakan ,tiada kesan sampingan

- Menghilangkan gatal-gatal badan

- Menghaluskan kulit

- Menghilangkan jerawat badan

- Membantu melegakan penyakit ekzema dan psoriasis

- Mencerahkan ketiak, leher, kelengkang dan bahagian pelipat badan yang lain.

- Menghilangkan bau ketiak dan bau badan

- Menghilangkan gatal-gatal ketiak

- Memudarkan parut

- Memudarkan kesan rekahan atau stretchmark

- Menghilangkan ketuat

- Menghilangkan panau, kurap dan masalah kulit yang lain.

- Mengekalkan kesegaran badan

- Awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal

- Memperbaiki sel kulit mati


merah, rose! wangi!



CARA GUNA HARUM SOAP

Boleh digunakan sebagai sabun harian atau 2 kali sehari pada tempat yang bermasalah.
Mula mula basahkan badan, then sapu sabun satu badan,
biarkan 1-2 min, pastu bilas.jgn guna sabun masa bwh shower.
pastikan sabun letak kat tempat kering


PANTANG LARANG PRODUK

Tiada pantang larang. Boleh digunakan untuk mereka 
yang mahukan kulit yang cerah dan cantik.
Tiada kesan sampingan, boleh diguna sekerap mungkin namun 
bg kulit sensitif, mudah kering sila jarakkan penggunaan 
kepada seminggu sekali atau yang bersesuaian dgn anda.


KKM DAN HALAL

sabun harum soap nie 100% SELAMAT & 100% HALAL
dan disahkan oleh kementerian kesihatan Malaysia sebagai
produk pengguna yang bersih dan selamat.


BERAT DAN SIZE PRODUK

2.12 oz (60 g)







HARGA

RM 60 SM / RM 65 SS (TERMASUK POSTAGE)

HARGA PROMOSI : 2 KOTAK RM 100/110SS 
(FREE POSTAGE)

sekarang ada harga promosi! sila lah beli cepat! 
2kotak hanya rm100! cepat tau!

untuk maklumat lanjut,



HARUM SOAP PUBLISH : https://www.facebook.com/pages/HARUM-SOAP-Publish/960205737327710

LEGACY SECRET TRADING : https://www.facebook.com/LegacySecretTrading

PESAN NENEK : https://www.facebook.com/pages/Pesan-Nenek/713675112020648


Dan page harum soap yang lain

YOUTUBE LINK : https://www.youtube.com/watch?v=R_l8WFyxEYI

INSTAGRAM : @HARUMSOAP

HASHTAG : #HARUMSOAP





TESTIMONI

" Saya dulu pernah rasa rendah diri jika berkumpul dengan kawan dan keluarga, apalagi dengan suami saya sendiri. Lama-kelamaan saya tahu bahawa pangkal dari semua itu adalah bau badan saya. Akhirnya saya mencuba Harum Soap di pasaran dan memang betul, ketika penggunaan 1 hingga 2 hari saja bau badan saya perlahan hilang. Inilah produk yang saya cari-cari. Harum Soap memang terbaik.

"Tugasan saya di bidang marketing membuatkan saya harus selalu berjumpa pelanggan setiap hari. Satu hal yang kadang mengganggu adalah masalah bau badan. Sebelum menggunakan Harum Soap saya menggunakan berbagai jenis deodorant. Dari beberapa jenis deodorant yang digunakan tersebut, terdapat beberapa perkara saya kurang selesa seperti terasa melekit di ketiak, kesan di baju dsb.

Selain itu, terkadang deodorant yang digunakan tidak bertahan lama mengatasi bau badan ( hanya beberapa jam saja). Dengan Harum Soap masalah ini hilang sekelip mata. Sekarang, saya tidak perlu risau jika terlupa menggunakan parfum kerana Harum Soap telah menyelamatkan saya...."

"Saya mempunyai masalah bau badan dan kulit gatal-gatal sehinggakan saya sendiri pening dengan bau saya. Perkara begini membuatkan saya begitu takut untuk menjadi aktif dan saya akan mengelak setiap kali ada aktiviti lasak di pejabat saya. Setelah menggunakan Harum Soap, bau badan saya berubah sama sekali. Gatal-gatal di tubuh pun dah hilang. Harum Soap memang ok dan saya syorkan semua untuk mencuba walaupun tiada bau badan kerana aroma tubuh kita memang harum dan kulit tubuh terasa lembap sentiasa".


p/s : Harum Soap juga bagus untuk penyakit Eczema dan Psoriasis
best kan! dah banyak sabun untuk pesakit eczema!





5 comments:

DRAMATIC UNIQ said...

waaahh...!! Cantik and menariknya colour merah.... bentuk pun unik... i like...!!heehhee.. ;)

Diana Rashid said...

ok..panjang sangt..
tengok harga je la..hahahahah..
marah jugak dak Rara nanti..:)

Diana Rashid said...

ok..panjang sangt..
tengok harga je la..hahahahah..
marah jugak dak Rara nanti..:)

Nurzakiah Hanum said...

kena cuba la nie :)

ummi aqilah (LM) said...

Wahh menarik. Aritu nmpk mek
Onie promot. Mesti best ni bila rara pun sama dh kata best sabun ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...